پرچمدار جدید سامسونگ مجوز فروش خود را دریافت کرد

پرچمدار جدید سامسونگ مجوز فروش خود را دریافت کرد
  • 1395/5/30
  • زهرا معبودی
  • 0

نسل جدید تلفن های همراه کمپانی سامسونگ که  Galexy One7  (۲۰۱۶)نامیده شده چندی پیش توانسته بود توسط سازمان TENAA در چین تاییدیه عرضه در بازار را دریافت نماید. طبق اطلاعات رسیده این محصول جدید کمپانی سامسونگ امروز موفق به دریافت یک تاییدیه دیگر نیز شده برای کسب اطلاعات بیشتردر ادامه با ما همراه باشید.

تلفن همراه Galaxy One 7 ورژن ۲۰۱۶ چندی پیش توسط سازمان TENAA در چین تاییدیه عرضه و فروش را دریافت نموده بود و امروز کمپانی سامسونگ در خبری اعلام نموده است که گوشی ‎ ‎‏Galaxy One 7 ورژن ۲۰۱۶‏ موفق به اخذ تاییدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) نیز شده است.

Galaxy On7

در گزارشی که TENAA منتشر نموده بود به طور گسترده  قابلیت های سخت افزاری این گوشی جدید معرفی شده است که از آن جمله می توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ اشاره نمود همچنین تلفن همراه Galexy One‏۷‏ جدید دارای تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ و پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش ۲ گیگاهرتز را دارا می باشد و کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ قرار گرفته است. ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصه های مهم این دستگاه به شما می روند. لازم به ذکر است که گویا اندروید ۶٫۰٫۱ به صورت پیش فرض روی Galaxy On7 نصب بوده و موبایل از سنسور اثر انگشت نیز بهره مند می باشد.

اطلاعات بدست آمده توسط مجله اینترنتی گویا آی تی حاکی از آن است که گوشی هوشمند فوق از امکانات چون رادیو FM نیز بهره مند می باشد.

این گوشی قرار است در رنگ های طلایی، طلایی صورتی، مشکی و طلایی متالیک عرضه شود. طبق اطلاعات بدست آمده توسط وب سایت گویا آی تی این گوشی قرار است در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ شهریور ماه در نمایشگاه بزرگ IFA 2016 آلمان رو نمایی شود.

اما تجربه بیان گر این موضوع است که کمپانی های بزرگی چون سامسونگ پیش از این گونه نمایشگاه ها محصول جدید خود را در یک کنفرانس خبری معرفی و رونمایی می کنند.

شما می توانید نظرات و دیدگاه های مفید خود را با ما در میان گذاشته و همچنین این مطلب را در صورت تمایل با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *