مقایسه فنی سرفس پرو ۴ با مک بوک ایر

مقایسه فنی سرفس پرو ۴ با مک بوک ایر
  • 1395/6/8
  • زهرا معبودی
  • 0

چند ماه گذشته، دوره ای جنجالی برای کمپانی های مایکروسافت و اپل بوده است. کمپانی مایکروسافت با انتشار آگهی هایی درباره تولید سرفس های جدیدش به بررسی ویژگی های آنها می پرداخت و در این میان طعنه هایی علنی نیز به مک بوک های اپل می زد.

 

همانطور که می دانید مک بوک های اپل مدت هاست که از نظر سخت افزاری تغییری نداشته اند و دیگر از پردازنده های جدید اینتل هم در آن ها خبری نیست. در ادامه با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا در مورد آگهی جنجالی جدید مایکروسافت اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

کمپانی مایکروسافت به تازگی با انتشار آگهی دیگری محصول جدید خود با نام سرفس پرو ۴ را معرفی نموده است و به طور علنی آن را به عنوان رقیبی مستقیم برای مک بوک ایر عنوان کرده است.

 

surface-book-1

با توجه به این موضوع که کمپانی اپل مدت هاست تغییری در سیستم مک بوک خود نداده است. مایکروسافت بخش عمده ای از آگهی جدید خود را به مقایسه ویژگی های سرفس جدید خود با تبلت مذکور پرداخته است.

یکی از مواردی که مایکروسافت به شدت به آن حمله نموده است فقدان ویژگی تاچ دراین دستگاه و همچنین عدم توانایی جداشدن صفحه نمایشگر می باشد. در این مقایسه شما می بینید که سرفس جدید مایکروسافت دارای قابلیت یادداشت برداری با قلم بوده و در کنارآن اشاره می شود که «مک بوک کاربرد پذیری پایین تری دارد. سنگین تر و کندتر است». این جملات در مورد لپ تاپی بیان می شوند که در زمان معرفی اش، «استیو جابز» آن را از یک پاکت نامه اداری خارج کرد.

b0c279c4782637981ea6b8b8f0b20935_generic

به نظر می رسد کمپانی  مایکروسافت تصمیم گرفته تا به این شکل رقابت خود را با اپل ادامه دهد و به جای تمرکز مستقیم بر محصول خود، برتری های سرفس پرو ۴ (تبلت) را نسبت به مک بوک ایر (لپ تاپ) بیان نماید و ویژگی تاچ و استایلوس را جزء برتری های آن قلمداد کند.

surface-book-1

باید منتظر بمانیم تا ببینیم کمپانی اپل نسبت به این آگهی عکس العملی نشان می دهد یا خیر؟!

برای اطلاع از اخبار داغ تکنولوژی با گویا آی تی همراه باشید و ان مطلب را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *