سونی جدید از ۲ صفحه نمایش همزمان بهره می برد

سونی جدید از ۲ صفحه نمایش همزمان بهره می برد
  • 1395/6/8
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سونی به تازگی یک طراحی مفهومی از محصول جدید خود با عنوان Shadow ارائه نموده است که این طراحی بسیار جاه طلبانه و خاص به نظر می رسد. در تصاویر منتشر شده از این محصول می توان به سادگی ۲ صفحه نمایش برای آن را مشاهده نمود. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول جدید کمپانی سونی بپردازیم.

کمپانی سونی یکی از بزرگترین کمپانی های دنیای فناوری است که در تمامی زمینه های تکنولوژی اعم از کنسول های بازی پلی استیشن، تلوزیون، دوربین های دیجیتال و لنز های تولیدی حرفی برای گفتن دارد و موفقیت های بزرگی را در بازار تکنولوژی و فناوری از آن خود نموده است.  اما در بخش بازار گوشی های هوشمند علیرغم تنوع بسیار در محصولات، این کمپانی هنوز  نتوانست سود مناسبی را کسب نماید و در واقع می توان گفت که کمپانی سونی در بازار گوشی های هوشمند موفقیت چندانی را نداشته است.

همین موضوع باعث شده تا سود سونی در بازار گوشی های هوشمند به شدت کاهش داشته باشد. از این رو ظاهرا این کمپانی در تلاش است تا با تولید محصولی جدید، بازار گوشی های هوشمند را از دیگر رقبا پس بگیرد.

تصاویری که به تازگی از محصول جدید کمپانی سونی منتشر شده است در واقع تصاویری مفهومی هستند و مشخص نیست که این کمپانی چه زمانی قصد ساخت این گوشی را دارد.

Sony-Shadow-concept

هر از چند گاهی در دنیای تکنولوژی طرح های مفهومی از کمپانی های مختلفی منتشر می شود. اما طرح ایجاد شده توسط سونی که به Sony Shadow  معروف است یکی از جاه طلبانه ترین طراحی های مفهومی است که تا کنون منتشر شده است.

همان‌طور که در تصاویر مشخص است، این گوشی به دو صفحه‌نمایش مجهز است که یکی از آنها در بالای دیگری قرار می‌گیرد. صفحات نمایشی که طراح این طرح مفهومی یعنی Hege برای آن در نظر گرفته‌ در حال حاضر در بازار موجود هستند و به نام صفحات نمایش Royale شناخته می‌شوند. هر یک از این صفحات نمایش بدارای  ضخامتی برابر با ۰.۰۱ میلی‌متر هستند که امکان  قرار گرفتن و لغزیدن بر روی هم را آسان می‌کنند. Sony Shadow می‌تواند از هر دو صفحه‌نمایش به صورت همزمان استفاده کند. صفحه‌ی رویی قابلیت باز شدن و کشیده شدن به اندازه یک زاویه ۴۵ درجه ای را داراست و می توان از آن به عنوان دسته بازی و یا صفحه کلید استفاده نمود.

دکمه‌های فیزیکی نیز در کنار این دستگاه تعبیه شده‌اند. در تصاویر منتشر شده، بلندگوهای استریوی جلوی دستگاه و نشانگر LED آن نیز به چشم می‌خورند. باتری Sony Shadow قابل تعویض است و طراح برای بالا بردن هر چه بیشتر کارایی این قابلیت، یک باتری کوچک در داخل دستگاه تعبیه کرده تا در زمانی که کاربر قصد دارد باتری اصلی را جابجا کند، انرژی مورد نظر گوشی را برای مدت کوتاهی تامین نماید. طراح این طرح مفهومی، ایده‌های خود برای مشخصات سخت‌افزاری Sony Shadow را نیز منتشر کرده است. این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰، ۶ گیگابایت رم و اندروید ۷.۰ نوقا مجهز خواهد بود.

 

Sony-Shadow-concept

اگر شما هم از این کانسپت جدید سونی خوشتان آمده می توانید سایر اخبار این کمپانی را از طریق مجله اینترنتی گویا آی تی دنبال نمایید و همچنین این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *