آیا می دانید گرانترین پرداخت درون برنامه ای دنیا متعلق به کدام سرویس است؟

آیا می دانید گرانترین پرداخت درون برنامه ای دنیا متعلق به کدام سرویس است؟
  • 1395/8/3
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از کاربران اندروید یا iOS هستید قطعا با سیستم های مختلف پرداخت درون برنامه ای داخلی و خارجی بارها مواجه شده اید. سیستم هایی که اغلب برای باز نمودن قفل های مختلف نرم افزاری و بازی ها و به منظور آزاد سازی آن بخش از بازی یا نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد و این روزها تقریبا رایج شده است.

این پرداخت ها معمولا حجم جابه جایی مالی کمی را انجام میدهند اما به تازگی یک شرکت حراجی اتومبیل توانسته است به کمک پرداخت درون برنامه ای یک خودرو را به فروش برساند! در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر را در اختیارتان قرار دهیم.

چندی پیش شرکت حراجی اتومبیل Coys of Kensington، در کشور انگلستان یک اتومبیل را از طریق بستر Apple Pay به فروش رسانده است. این اتومبیل که یک خودروی معمولی نیز نبود، با قیمت یک میلیون دلار به فروش رسیده است. در این حراجی اتومبیل تاریخی استون مارتین تولید شده در سال ۱۹۶۴، در بزرگترین تراکنش پرداخت درون برنامه ای به قیمت یک میلیون دلار به فروش رسیده است. از آنجا که این میکروترنسکشن (پرداخت درون برنامه ای) بر پایه Apple Pay صورت گرفته است به طور حتم می توان گفت این بزرگترین رکورد برای اپل پی در تاریخ خرید های درون برنامه ای خواهد بود.

این خودرو که DB5 نام دارد در قسمت تجاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شده بود و پس از آن از طریق نرم افزار اجتماعی Vero روی سیستم عامل iOS، با قیمت ۱ میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود.

The most expensive in-app payment date

این اتومبیل که ۵۰ سال قدمت دارد از معدود مدل های DB5 می باشد که در ۵۰ سال پیش به بازار انگلستان وارد شده و دارای پوشش داخلی و حرفه ای منحصر به فرد و لوکسی است. این خودرو برای ۲۰ سال بدون استفاده در گاراژی نگهداری شده و از نظر موتوری توسط صاحب قبلی بازسازی شده است.

در روزهای گذشته فردی که هویت آن هنوز معلوم نیست با انتخاب گزینه Buy Now در پروفایل حراجی Coys در اپلیکیشن Vero اقدام به خرید این خدروی تاریخی نموده و به همین سادگی رکوردی را به ثبت رسانده است که هرجند تا کنون بی سابقه بوده اما ممکن است راه تراکنش های مالی بیشتری را برای گوگل و اپل باز نماید و در آینده ای نه چندان دور شاهد استفاده از این سیستم ها در معاملات مالی بیشماری باشیم.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب کاربردی و مفید با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و همچنین با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی دیگران را نیز از این اخبار جالب مطلع نمایید.

منبع:

Coys

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *