بیل گیتس لقب ثروتمندترین فرد جهان را از دست می دهد

  • 1388/12/23
  • سپهر خيري
  • 4

با توجه به آخرین لیست میلیاردها که توسط Forbes منتشر شد ، آقای کارلوس اسلیم که یک مکزیکی است ثروتمند ترین فرد روی زمین شناخته شد. او با سرمایه 53.5 میلیارد دلار توانست ثروتمند ترین فرد جهان شود و از رقیب خود که بیل گیتس است جلو بزند. بیل گیتس سال های زیادی ثروتمند ترین فرد جهان شناخته میشد ولی حالا او و الان پایین تر از ثروتمند ترین فرد جهان قرار گرفته است. بیل گیتس با اینکه سال گذشته 13 میلیارد دلار به دارايی های خود اضافه کرد ولی باز مغلوب کارلوس اسلیم شد. این در 16 سال اخیر بی سابقه است که یک فرد غیر آمریکایی ثروتمند ترین فرد جهان شناخته شده است. لری الیسون, سرگئی برین, لری پیج, استیو بالمر ، پل آلن و مایکل دل دیگر ثروتمندهای هستند که در صدر این لیست قرار گرفته اند.

منبع: maximumpc

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام دوست گرامی خیلی وقت هست که از مطالب خوب سایت شما استفاده می کنم.اگر تمایل به تبادل لینک یا بنر با سایت ما را دارید لطفا درخواست خود را با ما در میان بگذارید . در صورتی که مطلب جالب یا پروژه ای مرتبط با مطالب سایت ما دارید می توانید آن را در انجمن سایت ثبت کرده و پس از تایید مدیران در سایت اصلی با نام خودتان قرار دهیم. سایت ElectRobot آماده پذیرش تبلیغ برای پروژه های شما و فروش آنها می باشد.
    لطفا در نظرسنجی ساخت اولین میکروکنترلر ایرانی به وسیله تیم ElectRobot که در انجمن سایت موجود می باشد شرکت نمایید.
    لطفا لینک ما را با نام ( پروژه دانشجویی – ElectRobot.ORG ) ثبت کنید. یا بنر سایت ما را قرار دهید و به ما اطلاع دهید.page rank سایت ما در 4 از شروع سایت 1 است.

    با تشکر : مدیر سایت
    website : http://electrobot.org
    forum : http://porojesara.ir

  2. دوست عزیز کاملا بدیهی است که آمار این چندسال فوربس را دنبال نفرموده‌اید که از شنیدن اسم کارلوس اسلیم هالو اینگونه متعجب شدید! کارلوس اسلیم و وارن بافت در سالهای اخیر همیشه در رقابت با بیل گیتس برای این عنوان بوده‌اند و فکر کنم در سال 2008 هم همین کارلوس اسلیم ثروتمند‌ترین شد.
    بعد جالب است اصلا از وارن بافت اسمی نیاوردید که بر طبق همین فهرست در رده سوم است و قبل از بیل گیتس هم ثروتمندترین فرد جهان بود. کلا خیلی خبر موثقی بود. مرسی 🙂

    1. آقاي فتحي عزيز اين نظر شما واقعا آموزنده بود من از شما خيلي تشكر ميكنم بعنوان يك انسان برجسته در سطح آي‌تي ممنونم از راهنماييتون… .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *