سرگرمی روز جمعه : وب را نابود کنید!

  • 1389/4/18
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

یک جمعه دیگر از راه رسید و دوست داریم بعدازظهرش را با تفریح و سرگرمی بگذارنیم.خب، امروز ما برایتان یک بازی منحصر به فرد که نوعی افزونه مرورگر فایرفاکس است و Destroy the Web  نام دارد معرفی می کنیم.

بازی تخریب وب (Destroy the Web)

هنگامی که افزونه را  پس از دانلود نصب کرده و فایرفاکس  را راه اندازی مجدد  نمودید، می توانید آیکون این افزونه را با نام  Destroy this page  در نوار ابزار مرورگر ببینید. روی آن کلیک کنید تا  هر صفحه وبی که در حال حاضر باز نموده اید را درب و داغان کنید!

بازی شروع می شود و به شما شمارش معکوس 3،2،1 نشان داده می شود…

حال نشانگر هدف را بر روی عناصر مختلف صفحه حرکت داده و آنها را از بین ببرید. شما حدود 30 ثانیه برای نابودی کل سایت فرصت دارید.

اگر شما از دست یک شرکت خاص یا شرکتی که برای آن کار می کنید عصبانی هستید، این کار  می تواند  کمی از عصبانیت شما را  با لذت از بین بردن آن وب سایت کم کرده واحساس آرامش کنید!

بعد از اینکه تا انجا که در توان داشتید صفحه  سایت را تخریب کردید، به شما یک امتیاز داده می شود. جالبه چون برای نابود کردن هر عنصری از صفحه امتیاز خاصی می گیرید. در واقع باید تلاش کنید تا آنجا که ممکن است سایت را تخریب کنید تا بیشترین امتیاز را کسب کنید. شما می توانید امتیاز خود را ثبت کنید (با زدن Submit Score!) همچنین با نگاهی به جدول بیشترین امتیازات وضعیت خود با پیشتازان این بازی را هم بررسی کنید!

همچنین طراح این افزونه برای لذت بخش تر شدن کار با آن چند تا جلوه صوتی جالب و صدای موسیقی پس زمینه هم در افزونه تعبیه کرده، پس مطمئن شوید در حال بازی صدای اسپیکر را کم کنید تا مزاحم دیگران نشوید.همچنین اگر از این سر و  صدا ها زیاد خوششتان نمی آید  می توانید به  گزینه های افزونه مراجعه کرده و گزینه غیر فعال کردن صدای آن را انتخاب کنید.

اگر می خواهید راه منحصر به فردی برای رهایی از استرس ها و اعصاب خوردی های طول هفته داشته باشید و با شوق بیشتری هفته را آغاز کنید، این بازی راه لذت بردن و آرامش یافتن خوبی دارد.

پیوندها

دانلود افزونه Destroy the Web برای مرورگر فایرفاکس

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *