سرگرمی روز تعطيل : دیزی در سرزمین عجایب

  • 1390/1/3
  • مهرداد ارجمندی
  • 3

این هفته هم حسابی کار کرده اید و حسابی خسته شده اید ؟ خب حالا وقتش رسیده تا در یک آخر هفته ی خوب کمی آزاد باشید و از این آزادی لذت ببرید . در بازی این هفته شما وارد یک یازی دوبعدی می شوید و باید راه حلی پیدا کنید تا به دیزی کمک کنید تا بتواند به خانه اش بازگردد.

توجه داشته باشید که اگر می خواهید موسیقی متن بازی خاموش شود به سادگی می توانید با کلیک کردن بر روی آیکن صدا در گوشه بالا سمت راست آن را غیر فعال کنید .

 

دیزی در سرزمین عجایب

هدف اصلی بازی این است که شما به دیزی کمک کنید تا بتواند از درون دامی که داخل آن افتاده است خود را نجات دهد .شما باید به گذشته و جلو سفر کنید و از میان  مرحله های سرزمین عجایب و همینطور شهر بزرگ عبور کنید تا بتوانید پیروز شوید و به دیزی کمک کنید تا به خانه اش بازگردد .

کلیدهایی که در این بازی استفاده می کنید شامل کلیدهای جهتی راست و چپ و بالا است تا بتوانید دیزی را هرجایی که دوست داشتید ببرید و همینطور با کمک کلید فاصله ( اسپیس بار ) می توانید از میان درها عبور کنید ؛قفل دروازه ها را باز کنید  و کلیدهایی که برای دیوارهای متحرک هستند را بچرخانید تا بتوانید وارد مرحله های بعدی شوید .

این اولین مرحله ی سفر شما برای کمک به دیزی برای فرار از دام بعدی که درونش گیر افتاده است می باشد.هدف این است که بر روی مسیر در خروجی زرد رنگ کار کنید اما در مسیر شما موانعی است .در مرحله و سطح یک ،درختان مانند دیوار عمل می کنند و شما باید راهتان را از کنار آنها پیدا کنید . درهای صورتی رنگ به شما اجازه می دهند که در سرزمین عجایب و شهر بزرگ به جلو و عقب بروید . آیا آماده هستید تا سفر خود را شروع کنید؟

هنگامی که از میان در صورتی رنگ عبور کردید و وارد شهر بزرگ شدید (Big City) شما دیگر مانعی بین خودتان و در صورتی رنگ دوم ندارید .

زمان آن رسیده که به سرزمین عجایب بازگردید …

در این مرحله تمام کاری که برای شما باقی می ماند این است که از درخت مو بالا روید و به خروجی دسترسی پیدا کنید .

وقت آن رسیده که این سطح و مرحله را پشت سر بگذارید و از آن خارج شوید …

هنگامی که با موفقیت یک سطح و مرحله را پشت سر گذاشتید می توانید امتیاز کسب کرده ی خودتان تا آن مرحله را ببینید و آنجا است که می فهمید می توانید به سطح بالاتر بروید یا باید برگردید و امتیاز خود را افزایش دهید .

مرحله 2 آغاز می شود و به نظر می رسد که کار شما بیشتر شده چرا که با اولین گروه دروازه های قفل شده مواجه می شوید . اولین کاری که باید انجام دهید این است که شروع به جمع آوری کلید ها بکنید .

هنگامی که کلید اول را بدست آوردید به سطح دو می روید .

قفل دروازه ی اول را باز کنید و بالا بروید تا کلید دوم را هم بدست آورید. هنگامی که آن کلید را بدست آوردید زمان آن فرا می رسد که بتوانید دوباره میان  بعدها سفر کنید .

حالا به وضوح یک راه مشخص و تمیز پیش رو دارید

خارج شو، فرار کن ! بدو برو بیرون ….

یک سطح دیگراز بازی هم با موفقیت به پایان رسید.

با آغاز مرحله ی 3 شما با یک سری دیگر از موانع و مشکلات مواجه می شوید …دیوارهای کثیف . از این نقطه به بعد شما باید از الگوهای پیچیده تری برای یافتن و پیدا کردن درهای صورتی برای سفر کردن و رفتن به مراحل بعدی استفاده کنید .  کلیدهایی را که نیاز دارید جمع آوری کنید و به خروجی ها برسید. هنگامی که به مراحل بالاتر رسیدید شما به کلیدهایی برمی خورید که برای جایجایی دیوارها از آنها استفاده می شود ( همانطور که در تصویری که در بالای مقاله بود دیدید) هنگامی که یک جابجایی دیوار در یکی از ابعاد ناپدید شد در بعد دیگر ظاهر می شود و می تواند به عنوان یکی از موانع پیش پای شما عمل کند .

امیدوارم آخر هفته ی خوبی داشته باشید و از این بازی هم نهایت لذت را ببرید .

 

از اینجا می توانید “دیزی در سرزمین عجایب” را بازی کنید

منبع : HOW-TO GEEK

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. خوبه والا
    حالا دیگه مطلب سرگرمی روز جمعه رو که همیشه من توی سایت می ذاشتم دادشمون کاراشو انجام می ده !
    دیگه فکر کنم وقت بازنشستگی و سپردن کارا به جواناس!

    1. سلام محمدرضا جان
      ما كه بهت داديم ولي شما انجام ندادي؟
      اگه اون لينكا رو بررسي كني متوجه ميشي؟
      خوشحال ميشيم دوباره دستي به قلم بزني؟
      منتظريم D:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *