به کمک BurnBit یک تورنت مناسب برای دانلودهای حجیم داشته باشید.

  • 1389/9/21
  • مهرداد ارجمندی
  • 4

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام دانلود فایلی بزرگ به مشکل بربخورید شما هم مانند خیلی ها حتما شده که به سایت رپید شر بروید و بخواهید فیلمی را دانلود کنید و با دیدن حجم 300 مگابایتی اش برق از سرتان پریده که با این سرعت بد اینترنت چگونه می توان آن را دانلود کرد ! ولی نگران نباشید درست در این هنگام BurnBit به کمک شما می آید و با ایجاد یک پوشه ی تورنت برای دانلود به شما کمک می کند ، تا با استفاده از  کلاینت تورنت مورد علاقه تان با سرعت خودتان آن فایل را دانلود کنید.

این واقعیت که دانلود کردن فایل مورد نظرتان از BurnBit همانند دانلود از یک سرور حقیقی و با سرعت خوب و رضایت بخشی است بیش از پیش BurnBit را به عنوان گزینه ای مناسب در مقابل راه کارهای قدیمی دانلود مطرح می کند. همچنین شما می توانید از BurnBit برای جستجوی دیگر فایل های تورنت استفاده کنید علاوه بر این می توانید در مجموعه های مختلف شامل فیلم ، پوشه ، برنامه های کاربردی و دیگر فایلها به چستجو بپردازید.

همچنین مدیران وب سایتها می توانند از  BurnBit استفاده کنند تا به کاربران خود اجازه دهند تا فایلهای تورنت را به صورت فشردن دکمه ای دانلود کنند. با این که BurnBit به شما اجازه می دهد تا از ویژگهای بسیار زیادی استفاده کنید ، هیچ ثبت نامی را از شما نمی خواهد.

ویژگی ها :

ایجاد تورنت ها از تمامی فایلهای موجود در وب سایتها

به شما اجازه می دهد تا از کلاینت تورنت مورد علاقه تان فایل را دانلود کنید.

قابلیت جستجو در فایلهای تورنت شامل فیلم ها ، پوشه ها و برنامه های کاربردی

بررسی و شخصی سازی تورنت خودتان و گرفتن اطلاعیه ها

بدون نیاز به ثبت نام

از اینجا می توانید به burnbit دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. کجاشو متوجه نشدید تا توضیح بدم ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *