مدیر شرکت EA جان ریسیتیلو: محصولات دیجیتال از سایرمحصولات سبقت می گیرند

  • 1389/10/22
  • ITTeach
  • 0

ریسیتیلو(Riccitiello) می‌گوید  امسال سالی است که در آن محصولات دیجیتال از سایرمحصولات  سبقت می گیرند


مدیر شرکت EA جان ریسیتیلو  یکی از بزرگترین هواداران گسترش حیطه نفوذ بازیهای پخش شده دیجیتال به فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای گفت که او انتظار دارد فروش محصولات دیجیتال  از میزان فروش سایر محصولات حوزه های دیگر بیشتر بشود. او در اوایل سال قبل پیش بینی کرد پخش محصولات دیجیتال فقط گویای نیمی از فروش بازی ها در سال 2010 باشد. او افزود  شما میدانید که من می اندیشم تا  راه هایی را پیدا کنیم که حتی محصولاتمان را به صورت سهمی، قطعه و با حق اشتراک و از طریق معاملات خرد بفروشیم.

ریسیتیلو  موفقیت داستان توربین را با ارباب حلقه ها بر روی اینترنت به بار آورد، جایی که سازندگان درآمد سه برابری را با یک رویکرد برتر بدست آوردند. برای شرکت EA موفقیت های مشابهی وجود داشته است. ریسیتیلو نشان داد که شرکت بالاترین میانگین درآمدش را با اجازه دادن به هر کاربر برای بازی رایگان  بدست می آورد. شما درباره اینکار فکر می کنید و می گویید: چطور ممکن است که بازی  که کاربران بدون پرداخت پولی آن را بازی میکنند بازی باشد که آنها بیشترین پول را برای آن میپردازند؟ ما افرادی داریم که  به ما ماهانه 5000 دلار می دهند تا بازی تیم نهایی فیفا را بازی کنند. و اینکار رایگان است. رازی کوچک و کثیف.

طبق گفته ریسیتیلیو، موفقیت چشمگیر در پخش و توزیع محصولات دیجیتال  یک فرمول جادویی نیست. ای امر با دادن گزینه هایی به کاربران بازی ها انجام می گیرد  تا بفهمیم کدام گزینه آنها را بیشتر جذب می کند . کاربران شایدبخواهند یک آیپاد بخرند.  او افزود: آنها ممکن است که بخواهند  که آن را از طریق یک شبکه اجتماعی بدست بیاورند، آنها شاید بخواهند وجه آن را از طریق معاملات خرد  و یا با وجه رایج بپردازند یا اینکه آنها بخواهند همه وجه آن را یک دفعه پرداخت کنند. آنها ممکن است  بخواهند وجه یک بازی را به صورت قصدی بر اساس میزان درآمدشان پرداخت کنند و یا اینکه همه وجه را یکباره پرداخت کنند که مجبور نباشند دفعات دیگری هم پرداخت کنند. ما هرگونه که مشتریان بخواهند به آنها سرویس میدهیم و با توجه به روش پرداختی مورد انتخاب مشتریان، محصولاتمان را به آنها می فروشیم و من گمان می کنم  راهی که  قرار است جواب بدهد و موفق باشد راهی است که اکثریت مشتریان  آن را آنتخاب می کنند.

منبع: joystiq

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *