به کمک BurnBit یک تورنت مناسب برای دانلود های حجیم در اختیار داشته باشید

  • 1389/11/6
  • مهرداد ارجمندی
  • 2

یک فیلم معرکه در سایت رپید شر پیدا کرده اید و می خواهید آن را دانلود کنید ولی …مشکل اینجاست که حجمش 300 مگابایت است و با سرعت  اینترنت بسیار بدی که دارید شاید  خیلی مشکل باشد که  بتوانید  آن را دانلود کنید. به دنبال راه حلی خوب برای این کار می گردید ؟

BurnBit مشکل شما را حل می کند . BurnBit ابزاری است که در چنین شرایطی با ایجاد یک فایل تورنت برای دانلود به شما کمک می کند تا بتوانید  فایل مورد نظر خود را با سرعتی که دارید به راحتی دانلود کنید .

در واقع نکته ی برتری BurnBit این است که دانلود کردن از طریق یک سرور واقعی به خوبی دیگر سرورها  آن را به یکی از ابزارهای مفید و کمکی در رابطه با دانلود کردن تبدیل کرده است . همچنین می توانید از BurnBit برای جستجوی تورنت های موجود یا مرورکردن دسته هایی مانند فیلم ، موسیقی ، پرونده ها برنامه های کاربردی و غیره استفاده کنید .

BurnBit همچنین به کمک مدیران وب سایتها و وب مسترها می آید و به آنها کمک می کند تا به کابران خود برای  سهولت دانلود  اختیاراتی را داشته باشند . آنها می توانند با تعبیه کردن یک دکمه ی تورنت به کاربران اجازه دهند تا فایلها را به صورت فایل تورنت دانلود کنند . ثبت نام نیاز نیست ولی اختیارات فراونی برای ویژگی های اضافی در اختیار شما قرار می دهد .

ویژگی ها :

ایجاد فایل تورنت تقریبا از تمام وب سایتها

دانلود به کمک کلاینت تورنت مورد علاقه ی شما

جستجو و یا مرور در فایلهای تورنت شامل فیلم ، پرونده و یا برنامه های کاربردی

بررسی و تنظیم فایلهای تورنت شما و آگهی ها

بدون نیاز به ثبت نام

از اینجا می توانید به burnbit دسترسی داشته باشید .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. مهرداد جان میشه توضیح کار باهاشو چون من متوجه نمشم چطوری باید ازش استفاده کنم

    1. ببین ممکنه فایلی رو که تو نت بخوای دانلود کنی حجمش زیاد باشه وتو سرعت نتت بایین باشه و حتی ممکنه وسطش قطع بشی
      واسه همین می تونی از تورنت کمک بگیری حالا چطوری ؟ تورنت می یاد مثلا یه فایل 4.6 مگابایتی تو رو به 149 قسمت کوچک که هرکدومش 32 کیلوبایت هست تقسیم می کنه و بهت اجازه می ده که خیلی راحت و آسوده اونو دانلود کنی
      معمولا باید کلاینت درست کنی تو سایت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *