سرگرمي روز جمعه: كارخانه ي توپ – نسخه ي كريسمسي

  • 1389/11/29
  • عباس كريمي
  • 0

تعطيلات شما تقريبا در حال فرا رسيدن است، و ما براي زماني كه روز كاري­تان به پايان مي رسد بازي­اي سرگرم كننده مهيا كرده­ايم. حجم اين بازي فلش در حدود 4 مگابايت هست و عليرغم ظاهر ساده­ش بسيار سرگرم كننده­ست.

كارخانه ي توپ – نسخه ي كريسمس

هدف از اين بازي، آذين بستن/ رنگ آميزيِ صحيحِ تزئينات درخت كريسمس است، البته دقيقا به همان صورتي كه در “تصويرِ نمونه­ي” مربوط به هر سطح (level) نشان داده شده. به طور ساده، چيزي كه اين بازي به سرعت مجبورتان مي كند حل كنيد، تركيب يا تواليِ صحيح براي تكميلِ تزئين هر كدام از گوي­ها مي باشد. آيا آماده­ايد؟

اولين سطح، به عنوان يك خودآموز به شما كمك مي كند تا كه با نحوه­ي آذين بستن/ رنگ آميزي تزئينات احساس راحتي كنيد. براي حركت دادن يكي از تزئينات به سطل رنگ و يا پوشاندن قسمتي از آن با يكي از آيتم هاي كمكي، تنها كافيست آن شيء را به سمت ناحيه­ي مورد نظر بكشيد. وقتي كه عمل مورد نظرتان تكميل شد، آن شيء به طور خودكار به همان مكان ابتدايي­ش باز خواهد گشت.

ابتدا، يكي از گوي­ها را با لايه­اي از رنگ دلپذير قرمز مي پوشانيم، پس از آن نوبت به پوشاندن آن گوي با كمربندي افقي (كه دقيقا در راس كاج قرار گرفته است) مي رسد.

وقتي كمربند افقي روي گوي­مان قرار گرفت، آنرا با رنگ زرد پوشش مي دهيم.

در گام بعد نياز داريد كه كمربند را از گوي جدا كنيد، پس، گوي را به مكان اصلي كمربند حركت دهيد. با اين عمل، كمربند به جاي اوليه­ش بر ­مي گردد.

كار تزئين يكي از گوي ها به پايان رسيد. به محض اين كه كارِ آذين بستن/ رنگ آميزي يكي از گوي­ها را به پايان رسانديد، به سطح بعد مي رويد و “تصوير نمونه­اي” در گوشه­ي سمت راست و بالا، نشان داده خواهد شد.

مناسب به نظر مي رسد كه با يك لايه از رنگ نارنجي شروع كنيم.

كلاه “لبه دندانه دارِ” كوچك را در بالاي گوي قرار دهيد.

حال مقداري رنگ آبي به آن اضافه كنيد.

تقريبا اين تصوير را داريم.

اكنون “كلاهِ لبه دندانه دارِ” بزرگ را در بالاي گوي قرار دهيد.

يك بار ديگر گوي را در رنگ نارنجي فرو بريد.

و اين گونه تزئين دوم هم به پايان رسيد. به نظر مي آيد سطح سوم اندكي مشكل تر است. فقط بر روي طرح­تان با استفاده از­ آيتم هاي كمكي و رنگ ها كار كنيد و قطعا اون رو به دست خواهيد آورد. از آذين و نقاشي نمودن آن تزئينات لذت ببريد.

توجه: وقتي كه سطح چهارم را شروع مي كنيد نياز خواهيد داشت كه براي تكميل صحيح تزئينات (گوي ها)، در آنِ واحد شروع به استفاده از آميخته اي از دو آيتم كمكيِ تركيب شده، بنماييد.

كارخانه ي توپ – نسخه ي كريسمس را بازي كنيد

منبع: HowToGeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *