چراغ کتابخوانی ای لومینیتور تاچ محصول ام اج برای کتاب‌های الکترونیک

  • 1389/12/19
  • ITTeach
  • 2

شرکت ام اج (M-Edge) که تولیدکننده ابزارهای جانبی است محصول جدید خود را تحت عنوان ای لومینیتور تاچ (e-Luminator Touch) که یک چراغ مطالعه کوچک برای کتاب‌های الکترونیک است معرفی نمود. این چراغ کتابخوانی سبک و کوچک دارای یک لامپ LED پرنور٬ دکمه روشن و خاموش لمسی٬ تایمر خواب٬ قابلیت تنظیم سه شدت نور مختلف و یک گیره برای اتصال آن به کاغذ بوده که به کاربر اجازه می‌دهد چراغ کتابخوانی را به کتاب٬ مجله و روزنامه‌های سنتی متصل کند.

ای لومینیتور تاچ دارای یک دسته سه اینچی (هفت و نیم سانتی‌متری)٬ جایگاه قابل چرخش باتری٬ گردن انعطاف‌پذیر از جنس استیل و مونتاژ سبک است. دسته‌های این چراغ در پشت دستگاه کتاب الکترونیک و در جای مخصوصی که در همه جلدهای ام اج وجود دارد وارد می‌شود و جای باطری آن قابلیت چرخش داشته تا نور رو روی دستگاه منتشر کند و همچنین گردن انعطاف‌پذیر آن نیز با قرار گرفتن در جای دلخواه نور مناسبی برای صفحه فراهم می‌کند.

چراغ کتابخوانی جدید ام اج برای ۲۰ ساعت فعالیت در شرایط متوسط تنها به یک باتری نیم قلمی (AAA) نیاز دارد. این چراغ در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه شده و با دستگاه‌های کتاب الکترونیک آمازون کیندل (نسل دوم و سوم)٬ کیندل دی اکس (Kindle DX)٬ بارنز و نوبل نوک (Barnes & Noble Nook)٬ کوبو (Kobo) و سونی تاچ٬ ۶۵۰ و دیلی ادیشن سازگار است. قمیت این وسیله ۱۹.۹۹ دلار می‌باشد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    خيلي ممنون از مطالب جالبي كه مي نويسيسد و ما رو از آخرين اخبار روز مطلع مي كنيد.
    چند روزي فيد هاتون توي گوگل ريدر به صورت ناقص و حدود يك جمله از اول متن مياد.
    با توجه به وضعيت اينترنت لاكپشتي باز كردن صفحه جديد زمانبر و اذيت كننده است.
    لطفا در صورت صلاحديد اصلاح كنيد.
    متشكرم

  2. سلام
    همه بچه های gooyait خسته نباشن و ممنون از مطالب خوب شما بنده هم با دوست
    عزیز ATI موافق هستم اگر ممکن هست اصلاح کنید.
    مخلص همه دوستان .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *