ادوبی نرم‌افزار مبتنی بر ثبت نام CS 5.5 Production Premium را عرضه می‌کند

  • 1390/1/26
  • ITTeach
  • 0

فتوشاپ شرکت ادوبی یکی از شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس موجود در بازار است و به نظر نمی‌رسد که این شرکت  جایگاه خود را به همین زودی‌ها از دست بدهد. ادوبی در هفته جاری برنامه  Creative Suite 5.5 Production Premium را معرفی کرد که نرم‌افزار جامعی جهت تولید تصاویر ویدئویی است و به کمک آن می‌توان محتوای مورد نظر را به صورت مجازی روی هر نمایشگری ارائه داد. عملکرد این نرم‌افزار در نسخه جدید بهبود یافته٬ الگوریتم‌های آن توسعه یافته‌اند و امکانات جدیدی برای ویرایش صدا به آن اضافه شده‌ است.

نسخه جدید این مجموعه نرم‌افزاری شامل به روزرسانی‌های جدیدی از جمله Adobe Premiere Pro CS5.5٬ Adobe After Effects CS5.5٬ Adobe Flash Professional CS5.5٬ Adobe Flash Catalyst CS5.5٬ Adobe Story٬ Adobe Media Encoder CS5.5 و Adobe Device Central CS5.5 می‌باشد. نرم افزار Adobe Audition CS5.5 هم به نسخه جدید این مجموعه اضافه شده که موجب می‌شود برای نخستین بار در ویندوز و مکینتاش امکان ویرایش چندوجهی صدا به فیلم فراهم شود.

 

ادوبی به تازگی یک طرح قیمت جالب٬ انعطاف‌پذیر و مبتنی بر ثبت نام ارائه کرده که برای مشتریانی که مایلند نسخه آخر Creative Suite را دریافت کرده و همیشه از آخرین نسخه آن استفاده کنند٬ افرادی که برای پروژه خاصی نیاز به این نرم‌افزار دارند و یا افرادی که می‌خواهند برای نخستین بار آن را امتحان کنند دارای جذابیت است. آیا حالا که می‌توانید هزینه استفاده از نرم‌افزار را به صورت ماه به ماه بپردازید٬ تمایلی به استفاده از یکی از محصولات ادوبی در خود می‌بینید؟ قطعاً پیشنهاد جالبی است و احتمالا افرادی که تمایل ندارند برای نسخه کامل این نرم‌افزار هزینه کلانی بپردازند از آن استقبال خواهند کرد.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *