نینتندو عرضه نسل دوم کنسول Wii در سال ۲۰۱۲ را تأیید کرد

  • 1390/2/8
  • ITTeach
  • 0

یکی از چیزهایی که در برنامه پیش‌آهنگی می‌آموزید این است که هرجا دود باشد احتمالا آتش هم هست. این مثال را به این دلیل مطرح کردیم که اخیرا دود زیادی درباره نسل دوم کنسول وی شرکت نینتندو به پا شده است و همان طور که حدس می‌زدیم این دودها بی‌دلیل نبود. نینتندو امروز تأیید کرد که در حال کار روی جانشین وی است و اینکه این کنسول جدید در سال ۲۰۱۲ به بازار می‌آید.

نینتندو می‌گوید: «شرکت نینتندو تصمیم گرفته که در سال ۲۰۱۲ سیستمی را که جانشین وی باشد عرضه کند. کنسول وی از زمان عرضه خود در سال ۲۰۰۶ تا پایان ماه مارس ۲۰۱۱ تعداد ۸۶.۰۱ میلیون نسخه به اشکال مختلف فروش داشته است».


زیرنویس عکس: یک تصویر اختصاصی از وی ۲ … گول خوردید! آنچه مشاهده می‌کنید یک کنسول وی با بدنه طلا است که توسط THQ جهت پیشکش به ملکه انگلستان ساخته شده تا نشانه‌ای از عرضه بازی BIG Family Games در سال ۲۰۰۹ باشد (منبع عکس: bornrich.com)

 

آیا این کنسول جدید از فن‌آوری HD  پشتیبانی می‌کند؟ یک زیرساخت جدید آنلاین چطور؟ کنترل‌های حرکتی؟ فضای ذخیره‌سازی؟ پرسش‌های بسیار خوبی است اما متأسفانه هنوز نینتندو آماده افشا کردن چنین جزئیاتی نیست. با این حال٬ لازم نیست زیاد منتظر بمانید چون این شرکت قرار است کنسول جدید خود را در نمایشگاه E3 به نمایش بگذارد.

 

نینتندو می‌گوید: «در نمایشگاه E3 Expo که ۷ تا ۹ ژوئن در لس‌آنجلس برگزار می‌شود٬ یک مدل قابل بازی از سیستم جدید خود را نمایش می‌دهیم و جزئیات آن را اعلام می‌کنیم».

تا آن زمان٬ تنها باید به شایعات اکتفا کنیم.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *