نگاهی بر 4 بازی بزرگ شرکت نامکو

  • 1390/5/9
  • ميثاق جراحي
  • 0

در این مقاله سعی داریم 4 عنوان جدید که شرکت ژاپنی نامکو برای کنسول های خانگی معرفی کرده و قرار است بزودی برای  PS3 و Xbox360 منتشر کند را معرفی کنیم و درباره ی این چهار بازی توضیح مختصری بدهیم.

اولین عنوان Dark Souls نام دارد که یک بازی نقش آفرینی بسیار خوش ساخت است و شماره ی اول آن توانست بهترین بازی انحصاری کنسول PS3 در سال 2009 در سایت گیم اسپات شود. این بازی که در 7 اکتبر 2011 برای کنسول های نام برده شده منتشر می شود، با همکاری تیم نامکو باندای و FromSoftware تولید شده و ادامه ی موفقی از شماره ی اول آن یعنی Demon’s Souls خواهد بود.

این بازی نقش آفرینی سوم شخص، داستان شوالیه ای شجاع را به تصویر می کشد که در دنیای تاریک و بی روح سیاه چال ها به ماجراجویی می پردازد و به دنبال کشف حقیقت به مکان هایی سرک می کشد که هیچ آثاری از زندگی در آنها نیست، این بازی یک بازی منخصر به فرد است و گیم پلی بسیار طولانی دارد. در قسمت آنلاین این بازی نیز، بازیکنان می توانند تجربیات و بخش های جدیدی که شامل لباس ها، نیرو ها و غیره می شوند را در دنیای مجازی اینترنت، با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند. بازی  Dark Souls دنیایی چالش بر انگیز و مبارزات نفس گیری را در خود پنهان کرده است که نمونه ی آن را به ندرت در بازی های مشابه دیده بودیم.

دومین عنوان که یک بازی شبیه سازی شده ی هواپیمایی است، سابقه ای قدیمی در بین بازی های دیگر دارد که با کنسول PS one متولد شد. این بازی چیزی جز ACE COMBAT ASSAULT HORIZON نیست. این بازی یک انقلاب در سبک بازی های مبارزات هوایی به حساب می آید. فیزیک فوق العاده و کنترل هواپیمایی با ویژگی هایی متفاوت که هر کدام فن و تخصص خاصی را طلب می کنند، جزو اسرار بازی هستند و مبارزات آنلاینی که بخش دیگری از گیم پلی ASSAULT HORIZON را تشکیل می دهند، این بازی را از رقبایی چون H.A.W.X متمایز می کند.

این بازی در 14 اکتبر 2011 برای کنسول های خانگی Xbox360 و PS3 منتشر می شود.

عنوان سوم،NARUTO SHIPPUDEN نام دارد که بر اساس انیمیشنی  سریالی، با همین نام ساخته شده است و در سال 2012 در شمال آمریکا برای Xbox360 و PS3 منتشر می شود. این شماره یک بازی مبارزه ای بین نینجا هایی است که به نیرو ها و قدرت های خاص خود مجهز شدند که در یک میدان جهانی به مبارزه با یکدیگر می پردازند.

آخرین عنوان، تنها عنوانی است که علاوه بر کنسول های خانگی، برای رایانه های شخصی نیز تایید شده ،RIDGE RACER یک بازی آرکید از نوع ماشین سواری است که بازیکنان را به رقابت در میدان هایی فانتزی دعوت می کند. در این بازی بازیکنان یا استفاده از قدرت های تخریب کننده و خاص خود، در پیست های مسابقه حاضر می شوند و یک مسابقه ی نا عادلانه را یدک می کشند.

در این مقاله بازی هایی از شرکت نامکو را  معرفی کردیم که به زودی در بازار های جهانی حضور پیدا می کنند و در مقالات بعدی سعی داریم بازی های مطرح شرکت های بزرگ دیگر  و بازی هایی را که قرار است به زودی مهمان خانه های شما باشند،معرفی کنیم.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *