گوگل، فیسبوک بالاترین بازدید کننده در ژوئن 2011 در آمریکا

گوگل، فیسبوک بالاترین بازدید کننده در ژوئن 2011 در آمریکا
  • 1390/6/12
  • ناصر حردانی
  • 0

گوگل و فیس بوک در میان وب سایت های شناخته شده بالاترین رتبه ایالات متحده در ماه جولای به خود اختصاص دادن، با توجه به گروهی از مخاطبان جدید اینترنت تعداد متریک از نیلسن است.

این بررسی شامل داده های اندازه گیری مخاطبان ترکیبی به ارائه درک و بینش کلی نسبت به فعالیت های آنلاین است. در ماه جولای، 172.5 میلیون نفر فقط از  ایالات متحده آمریکا از گوگل بازدید کردند که به طور متوسط ​​نزدیک به 1 ساعت و 30 دقیقه به طول کشیده است. استفاده از فیس بوک کمی کمتر، 158،9 میلیون نفر به خود اختصاص داده، اما هر کاربر در سایت فیسبوک بیشتر از پنج ساعت در آنجا ماند است.

یاهو به مراتب پشت سر فیس بوک با 148،5 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد که به طور متوسط ​​از 2 ساعت و 14 دقیقه برای هر کاربر بود است. معیارهای بین گوگل و یاهو، جالب توجه است، گوگل تا به حال نزدیک به 25 میلیون بازدید کننده بیشتر اما یاهو کاربران در خود، حدود 45 دقیقه بیشتر نگه داشته.

سه گانه MSN ، ویندوز لایو و Bing فقط پشت تریبون با 131 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد که کمی بیشتر از یک ساعت و نیم در مقصد ترکیبی از دست رفته. یوتیوب با رتبه پنجم با 125،9 میلیون بازدید کننده قرار دارد.


بزرگترین حجم ترافیک مایکروسافت به خود اختصاص داده که در رتبه بندی ششم، که تا به حال بیشتر از 30 میلیون بازدید کننده داشته، کمتر از یوتیوب قرار دارد. اینها همه آمار و ارقام های قابل توجه عنوان گزارش نیلسن که توسط 213 میلیون آمریکایی فعال در اینترنت در جولای 2011 انجام شده. دسترسی به اینترنت از طریق رایانه های شخصی خانه و کار توسط 249 میلیون فرد منحصر به فرد برای همان مدت زمان نظرسنجی بود. بیشترین آمار نشان می دهد که آمریکا به طور متوسط ​​2576 مشاهده صفحات وب و آنلاین برای بیش از 27 ساعت در طول دوره از ماه بود است.

منبع: Techspot

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *