مخفی شدن در جستجوی فیسبوک ( مطابق با تغییرات جدید )

مخفی شدن در جستجوی فیسبوک ( مطابق با تغییرات جدید )
  • 1390/6/21
  • علیرضا
  • 114

این سوالی است که در قسمت نظرات مطالب مربوط به فیسبوک که در گویا آی تی منتشر میشوند ، بارها پرسیده شده است و امروز قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم تا از پرسیدن دوباره آن جلوگیری شود .

فیسبوک قابلیتی برای مخفی شدن در قسمت جستجو را فراهم کرده است . اگر کسی بخواهد شما را در سیستم جستجوی فیسبوک پیدا کند ، معمولا از دو روش استفاده خواهد کرد :

1- جستجوی نام شما : جستجوی نام کاربری شما در فیسبوک ممکن است فرد جستجو کننده را به پروفایل شما هدایت کند .

2- جستجو از طریق آدرس ایمیل : این روش دقیق تر از روش قبلیست . چون ایمیل یک شناسه ی یکتاست و هرگز دو کاربر در فیسبوک نمیتوانند از یک ایمیل استفاده کنند . پس اگر فرد جستجو کننده آدرس ایمیل شما را در فیسبوک جستجو کند ، شما را پیدا خواهد کرد .

به منظور مخفی شدن در جستجوی فیسبوک مراحل زیر را طی کنید .

1- از قسمت بالا و سمت راست فیسبوک ، از منوی Account ، زیر منوی Privacy Settings را انتخاب کنید .

2- اکنون در نیمه پایینی صفحه ، بخشی به نام How You Connect وجود دارد . لینکی با عنوان Edit Settings در مقابل این گزینه قرار دارد که با کلیک بروی آن ، پنجره ای جدید باز خواهد شد و پس آن شما توانایی اعمال تغییرات در قسمت های مختلفی را دارید .

3- در پنجره ای که باز شده است ، گزینه ای با عنوان Who can look up your profile by name or contact info وجود دارد . این گزینه همان گزینه ی مربوط به مخفی شدن شما در سیستم جستجوی فیسبوک است . کافیست منوی کشویی مقابل این گزینه را کلیک کرده و از بین سه گزینه ی موجود ، گزینه آخر یعنی Friends را انتخاب کنید .

در این صورت فقط دوستان شما قادرند تا شما را در سیستم جستجوی فیسبوک پیدا کنند .

به غیر از گزینه Everyone که مربوط به نمایش پروفایل شما برای همگان است ، گزینه ای دیگر با نام Friends of Friends وجود دارد . در صورت انتخاب این گزینه ، دوستانِ دوستان شما نیز میتوانند پروفایل شما را در بخش جستجوی فیسبوک پیدا کنند .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 114 دیدگاه
  1. ببخشید میخواستم بدونم چجوری میشه کسی که این کارو کرده و نمیشه تو جستجو پیداش کرد رو پیدا کنیم
    ممنون میشم از جوابتون

  2. به عرض سلام
    من یى سوال داشتم؟
    آیا میشه موقعیت کسیرو از طریق فیسبوک پیدا کرد ؟؟ لطفاااا جواب حتمیه لطفااااااااا

  3. باسلام بنده عضوگروهی بودم که بدلیل یک سو تفاهم بامدیر گروه حرفم شد ایشان با گذاشتن پست فحاشی درگروه بنده اقدام کردوگروهش وبسته کرده آیا از رو اسم شخص میتوانم گروهش را حذف کنم چطور باید اقدام کنم ویا به فیسبوک گزارش بدم لطفأ پاسخ رو به میل بنده ارسال نمائید ممنونم

  4. دیدگاه شمابا سلام..میخواستم بدونم ک ایا ممکنه در فیسبوک از پروفایل کسی بازدید کنیم و پستهاشو لایک نکنیم اما اون متوجه بشه ک ما رفتیم تو فیسبوکش..اخه تین اتفاق افتاده و بعد برام درخواست دوستی فرستاد در صورتی ک من لایکش نکردم اصلا..چجوری فهمید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *