طرح ابتکاری بی سیم ملی توسط پرزیدنت باراک اوباما و تصویب قانون مشاغل در آمریکا

طرح ابتکاری بی سیم ملی توسط پرزیدنت باراک اوباما و تصویب قانون مشاغل در آمریکا
  • 1390/6/24
  • ناصر حردانی
  • 0

پرزیدنت اوباما پیش نویس رسمی از لایحه مشاغل در ایالات متحده – آمریکا در روز دوشنبه به کنگره ارائه کرد، که به نام قانون مشاغل امریکا در سال 2011 نام گزاری شد. در طرح اوباما که 155 صفحه است، یک قسمت تقریبا 29 – صفحه به نام طرح ملی بی سیم در ان قرار داده شده.

برای پروژه های رئیس جمهور دولت فدرال می تواند به جمع آوری 27،8 میلیارد طی ده سال آینده از طریق مزایده طیف های بی سیم را افزایش دهد، و این چیزیست که دولت در صدد انجام است.

 

نگاه کنید، کشور، بدون سیم!
نگاه کنید، کشور، بدون سیم!

 

حامل دهنده بی سیم چیزیست که دولت مشتاقانه درصدد انجام آن است. 10 میلیارد دلار از این پول برای توسعه و گسترش پهنای باند، افضایش امنیت عمومی شبکه و برای ایجاد پهنای باند بی سیم برای پوشش 98 ٪ از کشور می باشد.

(آیا شما فکر می کنم که 2 ٪ مابقی در کجا قرار داده شده است؟ آلاسکان توندرا؟). 17،8 میلیارد دلار باقی مانده در جهت پرداخت کسری بودجه کشور هزینه می شود. صندوق نوآوری های بی سیم (cutely که با نام مستعار “WIN”) در زمان کاهش بودجه بزرگ صورت گرفت شد.

اوباما در ماه فوریه ، پیشنهاد صندوق WIN به ارزش 3 میلیارد دلار برای حمایت از تحقیق و توسعه فن آوری های داده بود که بر روی مرز قطع تکنولوژی های بی سیم است. در این ساعت، صندوق به 300 میلیون دلار جدا شد.

فن آوری بی سیم ممکن است فوق العاده باشه ، اما چرا WIN منتظر تصویب قانون مشاغل آمریکا بود تا عملی شود؟ از آنجا که تحقیقات نشان می دهد که فرصت های اشتغال برابر با بی سیم است، داده های اخیر نشان می دهد که ساخت طیف های اضافی موجود برای بی سیم به 500،000 شغل جدید در امریکا منجر می شود.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *