آدرس بار فایرفاکس را به نوار ابزار بیاورید افزونه وان لاینر (OneLiner)

  • 1390/6/27
  • حدیث دلبرد
  • 1

بخاطر بیاورید که بدترین قابلیت اینترنت اکسپلورر 9 که افکار جهانی را به هم ریخت، چه بود؟ بله نوار ابزار. در اینترنت اکسپلورر 9، فیلد آدرس، کلیدهای هدایت و زبانه ها به قدری فضای نوار ابزار را گرفته بودند که دیگر جایی برای بقیه نبود. نوار ابزار فقط شامل چند زبانه می شد. مایکروسافت پس از شکایت کاربران، روشی را برای انتقال زبانه ها به یک نوار ابزار اختصاصی فراهم کرد. اما در حال حاضر کاربران فایرفاکس می توانند این احساس تنگنای وحشتناک را با آزمایش افزونه ای که موزیلا منتشر کرده است، تجربه کنند.

این افزونه با نام وان لاینر نوار ابزار هدایتی و زبانه ها را یکجا ترکیب کرده، به نوار موقعیت اندازه ثابت داده و نوار جستجو را تنها به یک کلید کوجک تبدیل کرده است. متاسفانه، برخلاف اینترنت اکسپلورر9 نمی توانید به منظور ایجاد فضای بیشتر (ویا کمتر) برای زبانه ها، نوار موقعیت را تغییر اندازه دهید. نوار موقعیت یک فضای ثابت را اشغال کرده است و زبانه ها بصورت افقی در فضای باقی مانده نوار ابزار مرور می شوند. نوار موقعیت همچنین برای پوشش کلیدهای جلو/عقب در زمانیکه استفاده نمی شوند، توسعه یافته است. فیلد جستجو دیگر موجود نمی باشد (کلیدی جایگرین این فیلد گشته که زبانه جستجو را با بارگیری صفحه اصلی فایرفاکس برای جستجوی گوگل فعال می کند). با کلیک بر روی کلید، جستجوی مورد نظر با متن انتخابی یا داده های clipboard صورت می گیرد. وان لاینر یک افزونه راه انازه مجدد است که نصب آن برای کاربران آسان می باشد.

صفحه اصلي افزونه وان لاينر در فايرفاكس

وب‌سايت سازنده افزونه وان لاينر

دانلود افزونه وان لاينر

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: پرتال جامع و خودکار تیزر دات کو » آرشیو » آدرس بار فایرفاکس را به نوار ابزار بیاورید افزونه وان لاینر (OneLiner)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *