لينك‌پد؛ سايت اشتراك‌گذاري لينك‌هاي مفيد و سالم

لينك‌پد؛ سايت اشتراك‌گذاري لينك‌هاي مفيد و سالم
  • 1390/8/12
  • ITTeach
  • 6

در روزگاری هستیم که رسانه ها و خصوصا اینترنت ما را وارد حلقه ی بی پایان دریافت مطالب کرده اند و هر روز بخش زیادی از وقتمان را خواه ناخواه برای این فعالیتها صرف میکنیم. سایتهای اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر به این جریان شتاب دو چندان بخشیده و با تکیه بر روابط بین افراد ما را برای پرش از یک منبع به منبعی دیگر ترغیب میکنند.

سایت لینک پد که حدود یک ماه پیش فعالیت خودرا آغاز کرد گونه ای از سایتهای اشتراک گذاری لینک است که امکان دیده شدن را برای تمام مطالب از منابع گوناگون بطور یکسان فراهم میکند. از میان خیل وبلاگها، سایتها، ایمیلها و شبکه های اجتماعی شاید پیدا کردن مطالب واقعا مفید و سالم کار سختی باشد. مطالب زرد، سیاسی، شایعه پراکنی و هزار و یک مطلب که عملا محتوایی در خود ندارند همه جا فرستاده میشوند. در لینک پد این فرصت به وبلاگ نویسان و صاحبان سایتها داده میشود تا مطالبشان در صورت داشتن جذابیت و محتوای لازم به خوبی دیده شده و بازدید کنندگان جدید جذب کنند.

کاربران سایت از مطالب دستچین شده بهره میگیرند، میتوانند مطالب را علامت بگذارند تا در وقت مناسب مطالعه کنند یا اینکه اگر از لینکی رضایت داشتند با امتیاز دادن نظرشان را ابزار کنند.  فقدان چنین سایتی در فضای وب فارسی واقعا احساس میشد، جایی که عاری از هر جریان یا گروه خاص فقط به وظیفه ی خود عمل کند. مطالب جدید همواره توسط مدیران بازبینی میشود تا این مهم محقق شود.

سایتهای اشتراک لینک تماما توسط کاربران خود به رشد و شهرت میرسند. پیشنهاد میکنیم اگر شما هم در وب مطلب منتشر میکنید یا اینکه برای خواندن و اشتراک گذاشتن لینکهای خاص علاقه مند هستید با ثبت نام و فعالیت در این سایت به پیشرفت و ادامه ی حضور یک سایت خوب اشتراک لینک فارسی کمک کنید…

آدرس سایت: http://www.linkpad.ir

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. ثبت نام کردیم اما گویا ثبت نام سایتش کمی مشکل داره
    اما اینکه میشه از طریق اکانت های دیگه ریجیستر کرد خیلی خوبه

  2. سلام دوستان عزیز.

    بخاطر اینکه از smtp سرور مایکروسافت استفاده میکردیم و حجم ثبت نام بالا رفته بود مشکلاتی پیش اومد. الان فکر میکنم همه چیز روبراه شده. البته هموطنور که اشاره شد از طریق اکنتهای دیگه میتونید خیلی راحت تر رجیستر و لاگین کنید.

    عذر میخوام و متشکرم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *