دانلود برنامه پیامک صوتی برای آندروید: با فرامین صوتی به پیامک ها گوش دهید و پیامک بزنید

دانلود برنامه پیامک صوتی برای آندروید: با فرامین صوتی به پیامک ها گوش دهید و پیامک بزنید
  • 1390/11/1
  • محمدرضا ارجمندی
  • 4

 

جدیدترین قابلیت تشخیص صدای کاربر را در Siri  دیده ایمکه به تازگی همراه با آی فون4S معرفی شده است و در حال حاضر این قابلیت ممکن است برای بسیاری از کاربران دیگر گوشی های هوشمند جذاب و رویایی باشد، اما مطمئنا همیشه راهی برای کم نیاوردن آندروید در حالی که بحث در مورد برنامه هایی از یک سبک میان کاربران آندروید و آی او اس در جریان است وجود دارد. اگر با برنامه های تشخیص صدا برای آندروید آشنایی داشته باشید، احتمالا نام  Vlingo  به گوشتان خورده است- نرم افزار آندرویدی که فرامین صوتی  را از کاربر گرفته، و به او اجازه می دهد به بخش های مختلف دستگاه دسترسی پیدا کرده و آنها را کنترل نماید. برنامه ای که اینجا قصد معرفی اش را داریم Sonalight Text by Voice  نام دارد، که هر چند از نظر قابلیت ها به پای نرم افزار بالا نمی رسد و یا از نظر هوشمندی به هیچ وجه در حد و اندازه های Siri  نیست، با این حال  نرم افزار مفید دیگری مبتنی بر آندروید است که قابلیت تشخیص صدا را به خوبی مورد استفاده قرار داده و به شما اجازه ضبط، ارسال و تکرار پیام های متنی خروجی از طریق رابط اختصاصی خود را می دهد. علاوه بر این، برنامه قادر به قرائت تمامی پیام های متنی دریافتی شماست و اجازه تکرار خواندن متن و پاسخ به پیام را بدون نیاز به لمس دستگاه را برایتان فراهم می آورد. خبر خوب دیگر در مورد  Sonalight این است که برنامه ای سبک و کم حجم است و نیاز به حداقل پیکربندی و تنظیمات اولیه دارد. ما به این برنامه مفید در ادامه بیشتر خواهیم پرداخت.

 

صفحه اصلی یا به اصطلاح هوم اسکرین نرم افزار اجازه می دهد تا به ضبط و ارسال پیام های خود به شکلی سر راست و بی مزاحمت مبادرت کنید. برای نوشتن یک پیامک همه کاری که باید انجام دهید این است که بگویید: “text by voice’” ، منتظربمانید تا برنامهفرمان شما را اجرا کرده، نام گیرنده را بگویید، پیام خود را بیان کنید، آن را به منظور اصلاح غلط های احتمالی ویرایش و سپس تایید کنید و در نهایت ، آن را ارسال نمایید. تمام!

تا زمانی که برنامه در پس زمینه اجرا می شود، می توانید از فرامین صوتی برای ارسال پیام های خود استفاده کنید. به غیر از خواندن پیامک های دریافتی، این برنامه همچنین وضعیت تمام پیام های متنی (خروجی / ورودی) را طریق اطلاعیه های نوار وضعیت گوشی به اطلاع شما می رساند.

 

از نظر سفارشی سازی، قادر خواهید بود از طریق منوی تنظیمات ( با رفتن به منو> تنظیمات) گزینه های مختلف مانند خواندن پیام های ورودی با صدای بلند، متن های دریافتی با صدای بلند ، عمل به فرامین صوتی در حالی که برنامه در پس زمینه در حال اجراست، فعال سازی خودکار نرم افزار بر در حالی که مشغول رانندگی با سرعتی بیشتر از 10 مایل در ساعت هستید و تنظیم نرم افزار به ارسال پاسخ خودکار در صورتی که فراموش کنید جواب پیامک را بدهید را می توان فعال/ غیر فعال نمود. در این رابطه، شما باید یکی از دو گزینه استفاده از پیام پاسخ خودکار پیش فرض برنامه یا استفاده از مجموعه پیام های سفارشی که شما ایجاد کرده اید را برگزینید. در همان صفحهاگر خواستید استفاده از سرویس های صوتی گوگل را فعال/ غیر فعال و نام کاربری و کلمه عبور گوگل خود را جهت استفاده از خدمات گوگل به جای استفاده از خدمات پیش فرض برنامه وارد کنید. برای غیر فعال کردن خدمات برنامه روی دستگاه خود، منو برنامه را گشوده و گزینه Turn Off & Exit  را انتخاب کنید.

 

اگر چه این برنامه از جنبه عملکرد کلی کاملا موثر و کاربردیست، اضافه شدن برخی قابلیت ها مانند توانایی ارسال پیامک به چندین کاربر به طور همزمان از کمبود های برنامه است که امیدواریم در نگارش های بعدی این قابلیت نیز به برنامه اضافه گردد. خبر خوب دیگر این است که برنامه Sonalight Text by Voice هم اکنون در بازار آندروید به صورت کاملا رایگان در دسترس شماست و برای اجرا نیاز به سیستم عامل آندروید 2.2 یا بالاتر دارد. برای دانلود اپلیکیشن به لینک زیر رفته یا اگر بارکد ریدر دارید کد QR  زیر لینک را اسکن کنید که حاوی لینک دانلود اپ هست. همچنین در انتها ویدئوی رسمی شرکت Sonalight  از این برنامه تهیه شده که کاملا نشان می دهد این برنامه چگونه کار می کند. فراموش نکنید آن را حتما تماشا کنید.

دانلود برنامه Sonalight Text by Voice

 

لینک تماشای ویدئو

 


دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *