با بوک‌وایزر هر کتابی را در ویندوز فون ۷ بخوانید

با بوک‌وایزر هر کتابی را در ویندوز فون ۷ بخوانید
  • 1390/11/24
  • بابک
  • 2

با این که Adobe Reader به طور رسمی برای ونیدوز فون ۷ ارایه شده، ولی می‌دانیم که تمامی کتاب‌های الکترونیک در فرمت PDF نیستند؛ و به همین دلیل کاربران مانگو باید گزینه‌های دیگری هم برای خواندن کتاب در گوشی‌شان داشته باشند. بوک‌وایزر نام اپلیکیشنی است که سه تا از فرمت‌های کتاب الکترونیک را که بیشترین استفاده را دارند در خود جای داده است. این سه فرمت ePub، TXT و FB2 هستند. این اپلکیشن فقط برای خواندن کتاب‌ها استفاده نمی‌شود بلکه یک پلت‌فرم بسیار خوب برای جستجو و دریافت کتب موردعلاقه شماست.


بوک‌وایزر بدون داشتن حساب کاربری و عضویت هم قابل استفاده است، ولی بدون حساب کاربری شما قادر نخواهید بود که کتب منتخب خود را روی سامانه بارگذاری کنید. گزینه ورود یا ساخت یک حساب کاربری جدید در بخش تنظیمات یا همان Settings در داخل اپلیکیشن قابل دسترسی است. عضویت و ثبت یک حساب کاربری جدید فقط به یک آدرس پست الکترونیک و یک رمز عبور نیاز دارد. کتاب‌ها می‌توانند به فهرست منتخب گوشی شما از سه راه اضافه شوند: می‌توانید کتاب‌های را از وب دریافت کنید، می‌توانید کاتالوگ آنلاین خود اپلیکیشن را جستجو کنید، و راه سوم این است که حساب کاربری گوشی خود را با نسخه تحت وب بوک‌وایزر بررسی و سینک کنید. تمامی کتاب‌هایی که در گوشی خود ذخیره می‌کنید در بخش قفسه کتاب یا Bookshelf قرار می‌گیرند. از آنجا شما می‌توانید کلکسیون منتخب خود را با استفاده از این اپلیکیشن بارگذاری کنید. هر جایی که شما کتابی بیابید، این اپلیکیشن یک صفحه دریافت مثل صفحه دریافت یک اپلیکیشن برای آن به نمایش در می‌آورد. شما همچنین می‌توانید به کتاب‌ها رای و امتیاز بدهید تا به کاربران بعدی در انتخاب کتاب مناسب کمک کرده باشید.


قسمت اصلی برای خواندن کتاب این اپلیکیشن کاملا قابل تنظیم براساس میل و سلیقه کاربر است. حتی اگر کتابی هم روی گوشی ندارید می‌توانید بخش کتاب‌خوان اپلیکیشن را از بخش تنظیمات مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. گزینه‌هایی برای تغییر اندازه فونت، رنگ و روشنایی داخلی صفحات کتاب‌خوان وجود دارد. گزینه روشنی به راحتی قابل تنطیم است و مناسب زمان‌هایی است که در تاریکی مشغول کتاب‌خواندن هستید. بوک‌وایزر همچنین به کاربرانش این امکان را می‌دهد که پس‌زمینه و رنگ بوک‌مارک کتاب‌خوان را هم انتخاب کنند که این باعث می‌شود که ظاهر اپلیکیشن کاملا آن‌طور که شما می‌خواهید تنظیم شود. بقیه تنظیمات مانند تنظیم فونت و … در زمان خواندن کتاب هم قابل انتخاب هستند.


بوک‌وایزر یک برنامه واقعا مفید برای کاربران ویندوز فون ۷ است که می‌خواهند یک کتاب‌خوان قابل تنظیم برای انواع فرمت‌های کتاب الکترونیک داشته باشند. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود بوک‌وایزر

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *