افزونه خوراک فاکسیش: قابلیت بوک‌مارک‌های آنلاین فایرفاکس را به کروم اضافه کنید

افزونه خوراک فاکسیش: قابلیت بوک‌مارک‌های آنلاین فایرفاکس را به کروم اضافه کنید
  • 1390/12/4
  • بابک
  • 1

Foxish Live RSS یک اکستنشن یا افزونه برای مرورگر کروم است که قابلیت Live Bookmarks فایرفاکس را به کروم توسط خواندن خوراک‌ها با فولدرهای بوک‌مارک اضافه می‌نماید و آن‌ها را به طور خودکار به‌روز می‌کند. این کار با خواندن خوراک‌ها در هر پنج دقیقه انجام می‌شود که در فولدرهای بخش بوک‌مارک قرار دارند. این افزونه یک آیکون در بخش نشانی مرورگر نمایش می‌دهد که مشخص می‌کند که آیا آن وب‌گاه یک خوراک RSS یا atom دارد یا خیر. همچنین با استفاده از این افزونه می‌توانید از فهرست خوراک‌هایتان خروجی بگیرید یا اگر فهرستی از دیگر خوراک‌خوان‌ها در فرمت OPML دارید آن را وارد افزونه کنید.


پس از نصب افزونه، روی آیکن خوراک در بخش نشانی مرورگر کلیک کنید تا بتوانید خوراک‌هایی به افزونه بیافزایید. این آیکن به محض آن که خوراک یک سایت را تشخیص دهد نمایان خواهد شد. کلیک‌کردن روی این آیکن صفحه مخصوص افزونه Foxish Live RSS را باز می‌کند که در آن شما می‌توانید یک پوشه را انتخاب کنید و نام خوراک را هم وارد نمایید. پس از این کار، روی گزینه Subscribe کلیک کنید و به این ترتیب خوراک به آن پوشه در بخش بوک‌مارک‌های شما اضافه خواهد شد. افزونه هر پنج دقیقه خوراک را بررسی می‌کند و تازه‌ها را می‌آورد. به این ترتیب شما به جدیدترین اخبار و تازه‌ها دسترسی دارید بدون این که نیاز باشد بارها و بارها به وب‌سایت‌ها سر بزنید.
زمانی که روی آیکن کلیک کردید و صفحه ویژه افزونه باز شد، این امکان را دارید که سه فیلد را پر کنید: نام خوراک، پوشه مادر و حداکثر آیتم‌های خوراک. نشانی خوراک و نشانی سایت به صورت خودکار به صفحه اضافه می‌شوند. پس از این، با زدن دکمه Subscribe خوراک موردنظر به پوشه دلخواه شما اضافه می‌شود. افزونه همچنین پیش‌نمایشی از خوراک موردنظر شما را نیز در پایین صفحه به نمایش در می‌آورد. به غیر از این شما می‌توانید خوراک‌های قبلی را با استفاده از صفحه Options حذف کنید.


افزونه Foxish Live RSS این امکان را به شما می‌دهد که فهرستی از خوراک‌های اضافه شده را هم ببینید. شما به راحتی می‌توانید وراک‌های بیشتری با استفاده از گزینه add feed به افزونه بیافزایید. همچنین حذف یک فید با استفاده از گزینه (-) که به رنگ قرمز است امکان‌پذیر می‌باشد. همان‌طور که قبلا گفته شد این افزونه به شما اجازه می‌دهد که فهرست خوراک‌ها را وارد کنید یا از آن خروجی بگیرید. اگر یک فایل OPML از فهرست فیدهایتان دارد می‌توانید با استفاده از صفحه Options آن را وارد افزونه کنید. کافی است روی گزینه Choose File کلیک کنید و فایل موردنظر را برای ایمپورت‌کردن انتخاب نمایید. افزونه همچنین فهرست خوراک‌های اضافه‌شده از فایل OPML شما را نمایش خواهد داد.


افزونه Foxish Live RSS بدون شک یک افزونه مفید و کارآمد است که قابلیت بوک‌مارک‌های آنلاین فایرفاکس را به مروگر کروم می‌آورد. شما می‌توانید این افزونه را با استفاده از لینک زیر نصب کنید.
نصب افزونه Foxish Live RSS

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام بابک جان .
    این فایل CRX این افزونه هست . لطف کن بزارش داخل مطلب تا دوستان بتونن استفاده کنن ازش .
    https://www.gooyait.com/uploads/Foxish-live-RSS-gooyait.com-.zip

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *