گوشی Optimus L7 ال‌جی از سری L، به بازار عرضه شد

گوشی Optimus L7 ال‌جی از سری L، به بازار عرضه شد
  • 1391/2/20
  • ITTeach
  • 0

گوشیOptimus L7  ال جی كه از گوشی های سریL  ال جی می باشد، ‌از اين هفته به بازار عرضه خواهد شد. اين گوشی هوشمند علی رغم طراحی و ظاهر اسپرت خود،‌ از صفحه نمايش 4.3 اينچی برخوردار بوده و دارای نسخه Ice Cream Sandwich سيستم عامل آندرويد می باشد. به عنوان يك گوشی از سری L، ‌Optimus L7 دارای طراحی منحصر به فردی بوده و در عين حال از تمامی قابليت های يك گوشی هوشمند برخوردار است.

Optimus L7 با ضخامت 8.7 ميليمتر و به همراه بدنه براق و باريک و كناره های متاليک خود، ظاهری شيك و منحصر به فرد و هماهنگ با طراحی گوشی های سری L  ال جی كسب نموده است. صفحه نمايش 4.3 عريض اين گوشی بالاترين وضوح را در برابر نور آفتاب برايتان فراهم می نمايد.

كاربران اين گوشی با استفاده از نسخه Ice Cream Sandwich سيستم عامل آندرويد كه دارای سرعت و دقت بالاتری می باشد،‌ می توانند از يك رابط كاربری با قابليت های بهتر و كاركرد بالاتر بهره مند شوند.

دوربين نصب شده بر روی Optimus L7 بسيار سريع بوده و قادر است تصاويری با فوكوس اتوماتيک، تنها د ر 0.6 ثانيه بگيرد و تصاويری بسيار واضح و فوق العاده را در هر كجا و هر زمان برايتان ثبت نمايد.

به گفته مدير ارشد ال جي در اين بخش، Optimus L7 زيبايی و عملكرد را در يك گوشی هوشمند به شما ارائه می­كند، ‌ال جی معتقد است كه اين گوشی می تواند توجه همگان را به خود جلب كرده و يكی از محبوب ترين گوشی های هوشمند ال جی در بازار گردد.

این گوشی ابتدای ماه می در اروپا و سپس در آسیا عرضه می گردد.

 

ویژگیهای کلیدی:

پردازنده:  1GHZ Cortex A5

حافظه:  2.7 گیگا بایت (حافظه داخلی)، ، پشتیبانی تا 32 گیگابایت با کارت Micro SD

نمایشگر: 4.3 اینچی WVGA

دوربین:5.0  مگاپیکسل به همراه فلاش LED

سیستم عامل: نسخه آندروید 4.0 ( Ice Cream Sandwich )

باتری: 1.700mAh

ابعاد: 125.5 x 67 x 8.7 میلیمتر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *