نسخه جدید اپلیکیشن Google Search برای آیفون

نسخه جدید اپلیکیشن Google Search برای آیفون
  • 1391/3/8
  • علیرضا
  • 0

شرکت گوگل بروز رسانی جدید اپلیکیشن جستجوی خود برای گوشی های آیفون را عرضه کرده است که در ادامه به بررسی بهبودها و قابلیت های جدید آن خواهیم پرداخت . به صورت کلی در این نسخه بهبودهایی در قسمت سرعت جستجوها ، جستجوی تصاویر و دسترسی به اپلیکیشن های گوگل صورت گرفته است . با گویا آی تی همراه باشید ……..

 نکته : برای نمایش تصاویر در اندازه بزرگ تر باید روی تصاویر کلیک کنید .

1- بهبود سرعت جستجوهای شما

یکی از مواردی که میتواند سرعت عمل شما در جستجو را بالاتر ببرد ، قابلیت پیشنهادهای جستجوی گوگل میباشد . با تایپ چند حرف از کلمه مورد نظر ، گوگل شروع به نمایش پیشنهادهای خود به شما خواهد کرد و شما نیز میتوانید پیشنهاد درست را برگزیده و سرعت جستجوی خود را بالاتر ببرید . در این نسخه از اپلیکیشن جستجوی گوگل ، این بهبود کاملا مشهود است . البته علاوه بر قابلیت پیشنهادهای جستجو ، سرعت نمایش نتایج نیز بالاتر رفته و با استفاده از پنل Slide-in میتوانید چندین صفحه را چک کنید .

جابجا شدن بین صفحات نتایج ( صفحات قبلی و صفحات بعدی ) نیز به سرعت انجام میشود . تغییر بین حالات جستجو هم راحت تر شده است . به عنوان مثال برای تغییر از حالت جستجوی وب به حالت جستجوی تصاویر میتوانید به راحتی در قسمت پایین صفحه گزینه Images را انتخاب کنید .

همچنین امکان جستجوی متون در یک صفحه نیز وجود دارد . کافیست روی آیکون ” ذره بین ” در پایین صفحه ضربه زده تا بتوانید این جستجوی متن مورد نظر خود را انجام دهید .

2- جستجوی تصاویر

جستجوی تصاویر وب نیز بهبودها و پیشرفت هایی داشته است . زیبا سازی قسمت جستجوی تصاویر یکی از اهداف گوگل بوده است که در این نسخه شاهد آن هستیم . تصویر زیر نمایی از قسمت جستجوی تصاویر در حالت تمام صفحه ( Full Screen ) میباشد .


تصاویر با وضوح بالا در یک قاب زیبا نمایش داده میشوند . اسکرول کردن تصاویر نیز خیلی راحت و روان انجام میشود . با ضربه زدن روی یکی از تصاویر میتوانید اطلاعاتی را درباره آن مشاهده کرده و بین تصاویر جابجا شوید . به منظور ذخیره تصاویر نیز میتوانید روی تصویر مورد نظر ضربه زده و چند ثانیه انگشت خود را نگه دارید تا منوی ذخیره تصویر نمایش داده شود .

3- دسترسی سریع و یکجا به اپلیکشن ها و سرویس ها گوگل

گزینه دیگری نیز در به نام Apps وجود دارد . پس از رفتن به این بخش میتوانید اکثر سرویس های گوگل را مشاهده کنید . این بخش به منظور دسترسی سریع تر به این سرویس ها ایجاد شده است . این بخش خود نیز به دو قسمت On the web و On my iPhone تقسیم میشود . با انتخاب گزینه On the web به سرویس های گوگل دسترسی خواهید داشت و با استفاده از گزینه On my iPhone نیز میتوان به اپلیکیشن های موجود در آیفون خود دسترسی داشته باشید .

نسخه جدید اپلیکیشن Google Search را میتوانید از اینجا دریافت کرده و نصب کنید .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *