همه چيز هاي مرتبط Ubisoft Watch Dogs

همه چيز هاي مرتبط Ubisoft Watch Dogs
  • 1391/4/5
  • ميثاق جراحي
  • 0

بازي Watch Dogs بك عنوان جنجالي و جديد از شركت بازي سازي يوبي سافت بود كه در نمايشگاه اي 3 امسال معرفي شد. گيم پلي اين بازي بر مكانيك كند و كاو نظارت دارد و يك بازي جهان – باز است.

در پيش نمايشي كه از بازي واچ داگز در اي 3 امسال شاهد بوديم، شخصيت اصلي بازي يعني آيدن،  توسط يك مكالمه ي تلفني اطلاعاتي را درباره ي يكي از اهدافي كه بايد بكشد به دست مي آورد و شهر را براي پيدا كردن اين شخص مي پيمايد. او مي گويد كه مهم نيست در كجاي اين شهر پنهان شده اي،‌هر كجا باشي به سراغت خواهم آمد !

در واقع سلاحي كه آيدن با خود حمل مي كند تلفن همراه مجهزي است كه قابليت آناليز كردن محيط و مشخص كردن هدف هايي كه قرار هستند كشته بشوند را به بازيكن مي دهند.

سبك بازي  با مولفه هاي يك مكانيك Cover – Base سوم شخص شليك كننده، تلفيق شده است. در اي 3 2012 قسمت هايي از بخش Co-Op بازي نيز نشان داده شد و شخصيت ثانويه در واقع يكي از دستيارهاي آيدن است و آيدن مي تواند او را كنترل كند و از او دستور مي گيرد تا آدم هاي بيشتري را بكشد.

داستان و مسير اصلي كه بازي واچ داگز طي مي كند، مفهوم جنگ اطلاعات و داده هاست و استفاده از فناوري در مسيري متفاوت. در يك نگاه كلي بازي مشابه يكي از آثار هاي قديمي به اسم شيكاگو است كه در سال 2003 انتشار يافت. بازي با آلمان هاي بازي هايي هم چون GTA شباهت بسيار دارد و بسياري از افراد به اين موضوع ايمان دارند كه Watch dogs بهترين عنواني است كه در اي 3 امسال روي صحنه رفت.

شخصيت اصلي فردي نفوذگر است و ماهر و به عنوان آدم كش نسل جديد از فناوري هاي روز و هوش خود براي افرادي استفاده مي كند كه فقط هدف هستند.

شركت بازي سازي يوفي سافت از سال 2010 بر روي پروژه ي بزرگ واچ داگز كار مي كرد و در سال 2012 نقاب از چهره ي اين بازي برداشته شد.

البته قبل از اي 3 2012 نيز يك پيش نمايش كوتاه از بازي در كانال رسمي يوبي سافت در يو تيوب به نمايش عموم در آمد كه نشان دهنده ي نقاط مبهم زيادي بود.

طبق گزارش هاي منتشر شده استوديو هاي چند گانه اي روي اين پروژه كار مي كنند كه يكي از آنها استوديوي بازي سازي بازي درايور : سانفرانسيسكو است.

اين شركت بازي سازي در بازي هايي هم چون Dance 3 با يوبي سافت همكاري هايي را داشته است.

بازي واچ داگز يك بازي جهان باز با داستاني پر هيجان و پر فراز و نشيب است كه فناوري ها و نو آوري هاي بسياري دارد و قرار است براي مولتي پلاتفرم هاي PC،Xbox360 و PS3 در تاريخي نا مشخص كه هنوز اعلام نشده منتشر گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *