افزونه Pillarbox و کمک به تمرکز نویسندگان

  • 1391/4/12
  • حدیث دلبرد
  • 0

آیا شما هنگام نوشتن مقالات با تحقیقات خود اغلی حواسپرت و پریشان هستید ؟؟

نوشتن متون اصلی و مقالات مهم اغلب به توجه و دقت زیادی دارند .حواسپرتی موجب عدم تمرکز نویسندگان می شود و از کارایی و مطلوب بودن متن آن ها می کاهد .

Pillarbox یک افزونه برای گوگل کروم است که این مشکل را برای نویسنگان از طریق فراهم آوردن  ابزار هایی که موجب کاستن حواسپرتی می شود فراهم می کند .

Pillarbox با فراهم کردن یک نقشه کاملا آشکار از هر انچه مورد توجه و نیاز شماست باعث می سود که شما تمام عناوین و موضوعات و نکته های مهم خود را یک جا تحت نظر داشته باشید و از حواسپرتی شما می کاهد .

این افزونه بخاطر صرفه جویی به صورت آفلاین کار می کند .

Pillarbox گزینه های زیادی دارد شما می توانید با نگاه کردن به رابط کاربری خود( همان صفحه ای که  Pillarboxبرای شما فراهم کرده است ) طبق  اولویت هایی که مشخص شده است عمل کنید .

این افزونه دارای یک محیط کاربری بسیار ساده با تعداد دکمه های کم و یک منطقه (یک باکس) برای نوشتن شما می باشد .

ویژگی های خاص آن شامل یک زمانسنج(تایمر ) و محاسبه گر تعداد کلمات می باشد همچنین نوشته های شما را به صورت خود کار ذخیره می کند ( برای جلوگیری از از دست رفتن نوشته ها در موارد اتفاقی )/

همچنین مشخص می کند که شما چند کلمه تایپ کرده اید و چند تای دیگر مانده که تایپ کنید .درواقع این عدد را در ابتدا خودتان به صورت دستی می توانید وارد کنید . این دو شاخص به صورت دو دکمه در toolbar تعبیه شده است .علاوه بر این شما می توانید زمانی را نیز برای اتمام نوشتن خود تعیین کنید ( به عنوان مثال 20 دقیقه برای نوشتن یک مقاله و می توانید این زمان را در این رابط کاربری خود مشاهده و مدیریت کنید ).

Pillarbox یک افزونه کاملا گسترده است و شامل چهار طبقه اساسی به نام های General, Page Appearance, Toolbar Appearance و Custom CSS می باشد .

شما می توانید زمان نوشتن خود را فعال کنید و یا اینکه پشت زمینه  صفحه را از طریق منوی کشویی انتخاب کنید .برای تنظیمات ظاهر صفحه می توانید رنگ صفحه رنگ قلم ، اندازه قلم وامثال این را تنظیم و ذخیره کنید .این موارد از طریق منوی toolbar قابل تنظیم می باشد .

افراد آشنا با CSS میتواند سایر ویژگی های این صفحه را با  ایق خود تغییر دهند .

Pillarbox در واقع ورزشی برای رفع حواسپرتی و… نیست بلکه  محیطی برای صرفه جویی در زمان ومنابع است و این ویژگی آن که به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است آن را از سایرین متمایز می کند .

دانلود افزونه Pillarbox  از دنياي افزونه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *