اطلاعات تکمیلی از دوربین اندرویدی Nikon

اطلاعات تکمیلی از دوربین اندرویدی Nikon
  • 1391/6/2
  • امیر امام جمعه
  • 0

در هفته های گذشته خبری مبنی بر استفاده از اندروید بر روی دوربین های عکاسی توسط شرکت Nikon منتشر شد. در آن زمان تصاویر اصلی که این خبر را تایید کنند منتشر نشد. اما به تازگی تصاویر مربوط به این دوربین اندرویدی نیز منتشر شد تا ثابت کند که شرکت Nikon واقعا قصد انجام چنین کاری را دارد.

این دوربین از جلو همانند دیگر دوربین های معمولی است که از کلیدی برای ثبت تصاویر استفاده میکنند. اما وقتی به پشت دستگاه نگاهی بیاندازید یک صفحه نمایش بزرگ لمسی را خواهید دید که در آن رابطه کاربری اندروید نمایش داده شده است. به نظر میرسد بر خلاف شرکت های دیگری که از سیستم عامل اندروید بهره میگیرند Nikon قصد ندارد که رام مخصوص به خود را برای سیستم عامل اندروید عرضه کند. بلکه تمایل این شرکت به ایجاد یک رابطه کاربری میباشد که شبیه دیگر دوربین های آن باشد و در کنارش خصوصیات و ویژگی های سیستم عامل اندروید قرار گرفته باشد.

طبق تصاویری که مشاهده میکنید Nikon ممکن است فکر تولید بیش از یک مدل دوربین اندرویدی را داشته باشد و در هنگام عرضه شاهد سری از دوربین های اندرویدی باشیم. احتمال میرود در چند روز آینده مشخصات کلی این دستگاه ها به طور رسمی رونمایی شود.

منبع : GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *