ورود “خان آکادمی” به دنیای اپ ها

ورود “خان آکادمی” به دنیای اپ ها
  • 1391/8/26
  • مهيار سوري
  • 0

خان آکادمی (Khan Academy) یک سرویس آموزشی خیلی معروف است که به مردم اجازه می دهد تا از هر موضوعی دلشان خواست فیلمی را ببینند. پایگاه داده آن ها تا کنون بیش از 3500 فیلم آموزشی مبنا بر یوتیوب در دل خود جای داده است که مهم ترین دلیل استفاده از این سرویس رایگان بودنش است. همه چیز از دانشگاه بیزینس هاروارد و سلمان خان شروع شد و هدف اصلی آن پوشش علمی بالا برای هر کس در هر کجای دنیا بود. می توانید چندین موضوع مختلف را با توجه به سلیقه تان پیدا کنید؛ ریاضی، تاریخ، پزشکی، سرمایه گزاری، فیزیک، شیمی، زیست، نجوم، رایانه و … .
اگر هم خواستید ببینید چقدر چیز هایی را که یادگرفته اید بلدید کافی است به تست ها پاسخ دهید! به همین آسانی.

و اما حالا اپ خان آکادمی بهتان اجازه می دهد تمام قابلیت های بالا را در رایانه یا تبلت ویندوز 8ی تان اجرا کنید.

برای دریافت، به فروشگاه ویندوز 8 بروید، و جستجو کنید. بر روی کاشی (تایل) کلیک و وارد شوید.

حالا با کلیک بر روی دانلود سمت چپ، منتظر شوید تا دستگاه تان فایل را دریافت کند.

اینترفیس (رابط کاربری) اصلی به دو دسته آموزش آموزش، و جدید و قابل توجه تقسیم می شود؛

که بخش آموزش شامل ریاضی، سرمایه داری، آمادگی تست، علوم، انسانیت صحبت ها و نظریه ها شده و بخش جدید و قابل توجه به آموزش های جدید و ویدئو های پربازدید می پردازد.

با کلیک بر روی هر بخش، به اطلاعات درون هر کدام دست میابید. مثلا وقتی بر روی ریاضیات کلیک می کنید به جزئیاتی مثل جمع و تفریق، ضرب و تقسیم، خواص اعداد و … دست پیدا می کنید.

هر تاپیک را باز کرده و فیلم های مرتبط را هم ببینید. همچنین می توانید با پلیر های متفاوت و ترکیبی مثل مدیا پلیر، کی ام پلیر و … آن ها را باز کرده یا در رایانه تان برای مشاهده در آینده دانلودشان کنید.

ویدئو بر روی گوشه سمت چپ به همراه ویدئو های مرتبط در سمت راست نمایش داده می شود، اگر هم گاهی خواستید تا اشراف کاملی بر روی تمام ویدئو ها داشته باشید، از هات کی های معروف Win+Q در داخل ویدئو ها استفاده کنید.

اپ خان آکادمی بر روی تمامی نسخه های ویندوز XP، 7en، 8 کار می کند.

دانلود اپ خان آكادمي

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *