ویندوز8: چگونه نام حساب های ایمیل را تغییر دهیم؟

ویندوز8: چگونه نام حساب های ایمیل را تغییر دهیم؟
  • 1391/11/19
  • سعيد
  • 2

Untitlfded

ویندوز8 به طور پیش فرض اپلیکیشن Mail App را برای کار با سرویس های ایمیل در اختیار کاربران قرار داده است. با توجه به رابط کاربری ساده و ویژگی های آن ,این برنامه می تواند انتخاب خوبی برای مدیریت ایمیل ها باشد. مطمنا برای کار با این برنامه باید حساب های که در سرویس های ایمیل دارید به آن معرفی کنید. برای یادگیری آموزش این کار می توانید به پست  اضافه کردن سرویس های پست الکترونیک به برنامه ایمیل ویندوز 8  مراجعه کنید.

اکنون بعد از اضافه کردن حساب های دلخواه به برنامه,عنوانی که به هر سرویس دهنده تعلق دارد برای آن نمایش میابد. برای مثال بعد از پیکربندی یک حساب از سرویس Outlook عنوان برنامه نیز به نام کاربری حساب Outlook تغییر می کند.

Mail-App-Account-Name

اما شاید در یک سرویس دهنده ایمیل مانند Gmail,Outlook,yahoo,دارای چندین حساب باشید و مایل باشید هر کدام را به برنامه ایمیل ویندوز متصل کنید. در این موقع نوعی سردرگمی برای شما ایجاد می شوید, چرا که همه حساب های متصل از یک سرویس دهنده دارای یک عنوان مشابه می باشند.در این مقاله نحوه ایجاد نام دلخواه و متمایز برای هر حساب را یاد خواهیم گرفت.

مراحل تغییر نام حساب کاربری ایمیل در Mail App

مرحله 1: برنامه Mail App را با رفتن به صفحه Start Screen  راه اندازی کنید.

Start-Screen-Mail-App

ممکن است آن را حذف کرده باشید.می توانید با کلید میانبر Windows key + W برنامه جستجو را فراخوانی کنید و بعد از درج نام برنامه در کادر جستجو به آن دسترسی پیدا کنید.

Search-Mail-App-e1359387955334

مرحله 2: بعد از دسترسی به برنامه باید به سراغ تنظمیات (Settings)برویم. ماوس خود را در سمت راست از بالا به پایین بکشید تا نوار Charm Bar ظاهر شود و سپس گزینه Settings را از لیست انخاب کنید.

Charm-Bar-Settings

مرحله 3: بعد از ورود به تنظیمات, در سمت راست به سراغ گزینه Accounts بروید.

Mail-App-Accounts-Settings

مرحله 4: از لیست حساب های نمایش داده شده, سرویس را که می خواهید نام آن عوض شود انتخاب کنید .من در اینجا گزینه Outlook را انتخاب می کنیم.

Mail-Accounts-List

مرحله 5: سپس به یک صفحه جدید که در آن امکان تغییر نام در دسترس است منتقل می شود. کافی است نام جدید را در کادر مربوطه وارد کنید. تغییر را بلافاصله می توانید در برنامه مشاهده کنید.

Rename-Mail-Account

نکته : در همین قسمت می توانید دیگر تنظیمات را بررسی کنید و هر کدام را با توجه به راحتی خود در استفاده از برنامه ایمیل تغییر دهید.

اکنون که کاربر ویندوز 8 شده اید و برنامه های پیش فرض را برای کار برگزیده اید سعی خواهیم کرد هر ترفند و برنامه ای که به سادگی و افزایش سرعت کار شما کمک کند معرفی کنیم.بخش آموزش ویندوز را در گویا آی تی مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. من یه سوالی که برام تو این mail app پیش اومده اینه که وقتی براش یه اکانت حالا یا live یا یاهو و یا جیمیل تعریف میکنیم ، اکانت ما منبعد sign in میمونه؟؟؟
    آخه هیچ کلید برای log off کردن اکانت ها توش تعریف نشده. من میخوام بدونم وقتی از mail app میام بیرون وضعیت session اکانتی که توش تعریف شده چی میشه؟
    sign in میمونه یا اینکه نه بعد از اینکه از mail app اومدیم بیرون خودکار sign out میشه اکانتمون؟؟؟؟

    1. با سلام…

      تا زمانی که حساب کاربری خود را Log Out نکنید, اپلیکیشن mail app به حساب ایمیلتان متصل است.

      کافی است از Charm Barو سپس تنظیمات Log Out کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *