Facebook به شبکه های تلوزیونی و سازمان های خبری سن، جنسیت و موقعیت بازدیدکنندگان را می دهد.

Facebook به شبکه های تلوزیونی و سازمان های خبری سن، جنسیت و موقعیت بازدیدکنندگان را می دهد.
  • 1392/6/19
  • بهرام مرتاضی
  • 0

فیسبوک دیروز ابزاری جدید را معرفی کرد که از طریق آن شبکه های تلوزیونی و سازمان های خبری قادر خواهند بود تا عناوین، رویدادها، افراد و سایر چیزها دنبال کنند. عموماً سازمان های خبری بیشتر تمایل دارند که به Twitter مراجعه کنند تا گرایشات و تمایلات عمومی را دریابند، اما امروز فیسبوک با به کار انداختن “Public Feed API” و “Keyword Insights API” قصد دارند تا در این زمینه هم گام بردارد.

2013-09-09-image-9

به سادگی از Public Feed API استفاده کنید، یک فید Real-Time از پست های عمومی که به معنای واقعی نام خودش است. Keyword Insights API یک مقدار در این زمینه جزئی تر است، این API همانند Public Feed عمل می کند با این تفاوت که داده های مختلف درباره کارهای جزیی کاربران با پست های عمومی را نیز شامل می شود. این داده ها شامل سن، جنسیت و موقعیت افراد است.

به گفته فیسبوک اهداف این کار فراهم ساختن این مساله است که شبکه ها تراکنش های کاربران را بهتر بشناسند. گفته می شود 88 الی 100 میلیون کاربر به حساب های کاربری خود بین ساعات 8 الی 11 بعداز ظهر وارد می شوند.

در حال حاضر این امکانات در اختیار گروه های همکار نظیر BuzzFeed, CNN, NBC Todays Show, BSkyB, Slate و شبکه اجتماعی Mass Relevance است. فیسبوک گفته است این APIها در چند هفته آینده برای سایر همکاران و توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *