معرفي گروه ماموران شبکه

معرفي گروه ماموران شبکه
  • 1392/6/27
  • ITTeach
  • 0

این گروه در سال 1390 با نام گروه ماموران شبکه توسط جوانان با تجربه ، خلاق ، متعهد و متخصص ایرانی در جهت ارتقای کسب و کار و ایجاد راه های نوین در زمینه خدمات ، مشاوره و اجرا آغاز به کار نمود.

1

گروه ماموران شبکه با سابقه درخشان در زمینه اینترنت و رایانه و با داشتن کادری از حرفه ای ترین طراحان و برنامه نویسان ، بهترین انتخاب برای کسانی که در نظر دارند تجارت و کسب و کار خود را گسترش دهند ، است. چیزی که باعث متمایز ساختن یک گروه و پیمانکار از دیگر همکاران خود می کند پیشتیبانی قوی و تعهد به کار خود است. گروه ماموران شبکه تاکید بر خدمات پس از فروش و کسب رضایت بالا را سر لوحه خود قرار داده است. ماموران شبکه با دانش فنی خود ، بکارگیری قدرتمند ترین نرم افزار ها و زبان های برنامه نویسی و استفاده از استاندارد های بین المللی و متدولوژی های روز همواره در زمینه اینترنت و رایانه پیشرو بوده است.

در چند سال اخیر و همزمان با شکل گیری اینترنت , تعاریف جدیدی در این حوزه ایجاد شده اند که آشنا نبودن برخی کاربران متقاضی این خدمات با نیاز های واقعی خود و یا آسان بودن ارائه حداقل خدمات ، تعداد علاقه مندان به ارائه این گونه سرویس ها را نسبت به تعداد کاربران متقاضی افزایش داد و در سال های آغازین این صنعت ، محدودیت های ابزاری و عدم دانش فنی کامل ، مانع از شکل گیری استاندارد های لازم برای کیفیت خدمات شرکت های ارائه دهنده شد ؛ که در پی آن عدم وجود استاندارد را در کنار رشد سریع تعداد سرویس دهندگان  (چه با دانش فنی و چه بدون آن) در برداشت. اما امروزه دانش یک کاربر شرایط کاملا متمایزی نسبت به سال های گذشته دارد. امروزه ارائه این خدمات یکی از سخت ترین و پر مسئولیت ترین می باشد و گروه ماموران شبکه با بکارگیری گروهی از متخصصین امید دارد در این راه سخت همچون سال های گذشته پیشتاز ارائه خدمات استاندارد و متمایز باشد.

نگاهی کلی به خدمات گروه ماموران شبکه :

طراحی وب سایت و پرتال :

2

ما این مسئله مهم را می دانیم که وب سایت شما نه تنها فراتر از یک تجارت ابتدایی یا ارتقای کوتاه مدت تجاری است، بلکه پایه و اساس برند تجاری و استراتژی بازاریابی طولانی مدت شما محسوب می شود.

گروه ماموران شبکه با درک این مسئله مهم و حیاتی و با در اختیار داشتن طراحان و برنامه نویسان خلاق و مجرب این اطمینان را به شما می دهد که با سرمایه گذاری برای وب سایت خود، دارایی پر ارزشی را در شبکه اینترنت خواهید داشت که این امر می تواند حسن شهرت و اعتبار شرکت، سازمان، موسسه و یا به طور کلی فعالیت شما را افزایش دهد و نحوه ارتباط شما با مشتریانتان را بهبود بخشد.

طراحی گرافیک :

3

طراحی زیبای کامپیوتری نقش عمده ای در تبلیغات موفق از کالا و یا خدمات شما دارد به طوریکه شاید همواره 90% از پروژه تبلیغاتی فقط بستگی به این آیتم داشته باشد. مشتریان ما با خیالی آسوده و با علم به این مطلب که می توانند با نظرات و سلایق خود و همچنین مشاوره و راهنمایی های ما به طرح مطلوبشان دست پیدا کنند با ما کار می کنند.

برنامه نویسی و نرم افزار :

بسیاری از شرکت ها , موسسه ها و دانشجویان به دنبال برنامه نویس خوب برای انجام پروژه های خود می گردند. گروه ماموران شبکه سفارش پروژه های برنامه نویسی را قبول و به صورت دقیق و درست به انجام می رساند. برنامه نویسان ما بر زبان های C# و  SQL مهارت بالایی دارند.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی :

گروه ماموران شبکه دارای بهترین عکاسان با مدرک تحصیلی هست. شما می توانید عکاسی از محصولات و خدمات خود را به ما بسپارید. برای تهیه کاتالوگ یا بروشور و… شما نیاز به یک عکاس صنعتی و تبلیغاتی دارید. برای طراحی یک سایت مهرفی کالا و خدمات و یا فروشگاهی برای جذب مشتری و پر فروش کردن وب سایت شما می توانید از عکاسان ما استفاده کنید.

خدمات چاپ :

گروه ماموران شکبه در زمینه چاپ هم فعالیت دارد و شما می توانید از خدمات چاپ ما استفاده کنید. انواع خدمات چاپ به شرح زیر است :

چاپ انواع کارت ویزیت، تراکت ، بروشور ، کاتالوگ ، ست اداری ، تقویم ، فاکتور و …

خدمات دیگر :

گروه ماموران شبکه خدمات بهینه سازی (سئو) ، پشتیبانی فنی و پشتیبانی امنیتی وب سایت را ارائه می دهد  که شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی این گروه تماس بگیرید.

راه های ارتباطی :

وب سایت : www.Agents-Net.ir

شماره تماس : 02155712944    09192965404

ایمیل : info@agents-net.ir  –  agents.net@gmail.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *