یاهو اقدام به خرید SkyPhrase کرده است.

یاهو اقدام به خرید SkyPhrase کرده است.
  • 1392/9/14
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

یاهو اقدام به خرید SkyPhrase برای درک بهتر زبان‌های طبیعی و جهانی کرده است. راه اندازی عملکردی برای پردازش زبان طبیعی باعث می‌شود که کارایی یاهو بالا‌تر رود و کاربران بیشتری جذب آن شوند و می‌تواند دستورات هر یک از محصولات و کارهای یاهو را بهبود ببخشد.
در روز دوشنبه جلسه‌ای برگذار شد که هنوز شرایط آن به بیرون درز پیدا نکرده است ولی سخنگوی تیم یاهو به رسانه‌ها اعلام کرد که: تیم SkyPhraseبه آزمایشکاه‌های واحد‌های کاری و تجاری یاهو در شهر نیویورک ملحق شده‌اند.
آنچه که روشن است این می‌باشد که یاهو می‌خواهد خدمات خود را در درک زبان طبیعی دقیق‌تر کند که با پیوستن تیم SkyPhrase به آزمایشگاه یاهو، هر دو شرکت می‌تواند به ادامه کار در چشم انداز مشترک درساخت رایانه‌های سریع‌ای که زبان و مقاصد طبیعی مردم را درک کنند بپردازند، «SkyPhrase در اطلاعیه خود از انجام این فعالیت با شرکت یاهو ابراز خوشحالی کرد.

ش

برخی از مناطق از قبیل فانتزی برنامه‌های ورزشی یاهو است که می‌تواند از فن آوری SkyPhrase بهره‌مند شوند مثل: برنامه فانتزی ورزشی فوتبال این شرکت، به عنوان مثال،به کاربران امکان این را می‌دهد تا بازیکنان را انتخب کند و با دیگران چت کند و به بررسی بوردهای پیام بپردازد. ارائه مجموعه‌ای از محصولات بر روی تلفن همراه یک هدف اعلام شده است، بنابراین این شرکت مجبور است به بهبود خدمات خود بپردازد.

پردازش زبان طبیعی همچنین یک مورد از مهم‌ترین خدمات است که باعث می‌شود یاهو به موفقیت رقیببانی مثل فیس بوک و گوگل دست پیدا کند. فیس بوک در حال کار بر روی موتور جستجو خود به زبان طبیعی همراه با نمودار‌های جست‌و‌جو است، این خبری است که در اوایل سال جاری اعلام شد و گوگل به طور مداوم در حال کار برای بهبود الگوریتم‌های جستجوی خود برای را برای درک بهتر است. آخرین سیستم رتبه بندی جستجو خود را، Hummingbird نام گذاری کرده بود.
حال باید ببینیم که قرارداد بین این دو شرکت چگونه پیش می‌رود و یاهو می‌تواند به موفقیت رقیبان خود دست پیدا کند؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *