لو رفتن تصاویرجدیدی از LG G3

لو رفتن تصاویرجدیدی از LG G3
  • 1393/2/29
  • سهیل دارائی
  • 0

این طور که پیداست برند کره ای ال جی قصد ندارد سر سوزنی تلاش کند تا اطلاعات و تصاویر پرچمدار جدید امسال خود را حفظ کند، چرا که پیش از رونمایی رسمی این پرچمدار، تصاویر کاملا واضح و مشخصات فنی کامل آن روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفته است. البته شاید این کار، شیوه‌ی جدید تبلیغاتی ال‌جی باشد!

Capture

اکانت توئیتری معروف @evleaks که یَدِ طولایی در لو دادن و افشا کردن اسمارت فون ها پیش از رونمایی آن ها دارد، دوباره به سراغ پرچمدار ال جی رفته است و در توئیت هایی، تصاویری جدید از اسمارتفون LG G3 را با کاربران به اشتراک گذاشته است. این تصاویر جدید حکایت از آن دارد که LG G3، به احتمال فراوان در دو رنگ سفید صدفی و زرد طلایی نیز عرضه خواهد شد.

Capture

تا به حال خبر موثقی از جنس بدنه اسمارت فون LG G3 به دست نیامده است و همه چیز در حد گمانه زنی است؛ اما آن چه که از تصاویر می توان حدس زد، به احتمال زیاد بدنه اسمارت فون LG G3 از جنس فلز صیقل داده شده و براق خواهد بود.

حال باید به انتظار نشست و دید که آیا بیست و هفتم ماه مه میلادی که مصادف با ششم خرداد است، مراسم رونمایی از اسمارت فون LG G3 حرف تازه ای برای علاقه مندان خواهد داشت یا اینکه اطلاعات فنی و ظاهر این اسمارت فون دقیقا همان اطلاعات و تصاویر افشا شده پیش از رونمایی است.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *