بروزرسانی نسخه اروپایی Galaxy S5 بهبود کارایی را به همراه دارد

بروزرسانی نسخه اروپایی Galaxy S5 بهبود کارایی را به همراه دارد
  • 1393/5/2
  • بهرام مرتاضی
  • 0

نسخه های اروپایی Galaxy S5 از هم اکنون آپدیتی را دریافت می کنند که باعث بهبود کارایی این گوشی هوشمند می شود.

آپدیت شامل دو بخش است، بخش اول که در یک بسته بزرگ 194MB است و درست بعد از آن یک آپدیت 1MB انجام می شود. سامسونگ مشخص نکرده است که چرا بسته ای حدود 200MB را از طریق دانلود و آپدیت  عرضه کرده و فقط نام “بهبود کارایی” را بر آن نهاده است.

gsmarena_001 (3)

بعد از آپدیت هم ما نرم افزار اضافه شده ای را نمی بینیم که آن را دلیل حجم آپدیت بدانیم. از طرفی در سرعت عملکرد گوشی هم تغییری احساس نمی شود چرا که گوشی از قبل به خودی خود سرعتی بالا داشته است. تنها نکته ای که ممکن است باعث ناراحتی شما هنگام آپدیت شود دو بخشی بودن آپدیت است و اینکه نیاز است گوشی یک بار بیشتر راه اندازی مجدد گردد، اما خب در عوض آپدیت دوم اصلاً زمانی برای نصب نیاز ندارد.

این دومین آپدیت اساسی از زمان عرضه ی Galaxy S5 است، اولین آپدیت یک ماه بعد از عرضه S5 از راه رسید و حاوی بهبود زیادی در عملکرد سرعت دوربین داشت. این آپدیت هم اکنون در بریتانیا و اروپای شرقی در دسترس است و رفته رفته مردم بقیه نواحی نیز قادر به دریافت آن هستند. اگر شما یکی از کاربرانی هستید که در قاره کهن زندگی می کنید و این آپدیت را دریافت کردید در کامنت ها به اطلاع ما نیز برسانید.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *