آیا نکسوس بعدی همان موتورولا Shamu است؟

آیا نکسوس بعدی همان موتورولا Shamu است؟
  • 1393/5/6
  • بهراد جاود
  • 0

در مورد اینکه آیا پروژه نکسوس گوگل آینده‌ای هم خواهد داشت یا نه شک و تردید زیاد است. اما بعد از بررسی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که یکی از هندست‌های موتورلا می‌تواند همان نکسوس 6 باشد. با توجه به گفته‌های منابع آگاه، این دیوایس دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی و یک حسگر اثر انگشت است و قرار است درست پس از انتشار آیفون 6 منتشر شود.

Nexus 6

بخش اعظمی از این شایعات منطقی به نظر می‌رسند. ما این را می‌دانیم که گوگل و موتورولا ارتباط کاری تنگاتنگی با یکدیگر دارند، حتی با وجود اینکه این دو شرکت از آغاز سال جاری میلادی از یکدیگر جدا شدند و منابعی از شرکت ال جی (سازنده نکسوس 5) هم گفته‌اند که ال جی نکسوس بعدی را نخواهد ساخت. اگر گوگل بخواهد با یک نکسوس دیگر به رقابت با آیفون جدید اپل بپردازد، شرکت موتورولا همکار سخت‌افزاری خوبی برای گوگل به نظر می‌رسد.

طبق شایعات دیوایسی که اکنون موتورولا در حال کار کردن روی آن است و اسم رمز Shamu روی آن گذاشته شده است همان نکسوس 6 است! البته هنوز هیچ نوع اطلاعاتی از Shamu منتشر نشده و هیچ کس نمی‌داند چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد. مسلما نه گوگل و نه موتورولا هنوز هیچ حرفی در مورد Shamu و نکسوس 6 نزده‌اند ولی اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، باید گفت آیفون 6 رقیب سرسختی خواهد داشت.

مرجع: DigitalTrends

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *