نسخه جدید مسنجر فیس بوک از دستگاه های پوشیدنی اندروید پشتیبانی می کند!

نسخه جدید مسنجر فیس بوک از دستگاه های پوشیدنی اندروید پشتیبانی می کند!
  • 1393/5/16
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

گویا داستان پشتیبانی اپلیکیشن ها از تجهیزات پوشیدنی اندرویدی تمامی ندارد و اکثر شرکت ها خیز مناسبی برای عرضه اپلیکیشن های خود روی این پلتفرم برداشته اند. با وجود تازه بودن این پلتفرم ما هر روز شاهد پشتیبانی نرم افزار های بیشتری از آن می باشیم، چند روز پیش Whats app پشتیبانی خود از این پلتفرم را اعلام کرد و از امروز نیز Facebook Messenger از پلتفرم اسمارت واچ پشتیبانی می کند.

LG-G-Watch-unboxing-initial-setup-9-of-13-710x399

با توجه به اطلاعات درز کرده از فیس بوک، Facebook Messenger قابلیت پشتیبانی از صدا برای پاسخگویی مستقیم به پیام ها با استفاده از دستگاه های پوشیدنی اندرویدی را دارا است، همچنین می توانید با دستورات صوتی جملات مورد علاقه خود را “لایک” کنید و یا نوتیفیکشن ها را بر روی دستگاه اندرویدی و یا دستگاه پوشیدنی اندرویدی خود از کار بیندازید.

پشتیبانی از دستگاه های پوشیدنی اندروید باعث می شود این نرم افزار روی پای خود بایستد و مردم به استفاده از آن روی بیاورند، این حرکت بعد از این که فیس بوک قابلیت پیام رسانی را از نرم افزار اصلی خود حذف کرد به نظر عاقلانه می آید.

با صرف نظر از قابلیت پشتیبانی از دستگاه های پوشیدنی، به نظر نمی رسد این اپلیکیشن در بروز رسانی خود قابلیت جدیدی به همراه داشته باشد، هر چند در لیست تغییرات به صورت رسمی این جمله ذکر شده است : “سریع تر و قابل اطمینان تر شدن نرم افزار”.

اگر قصد بروز رسانی مسنجر خود را دارید به Google Play رجوع کنید.

[ منبع : androidauthority ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *