خط و نشان اسکایپ برای هندی ها!

خط و نشان اسکایپ برای هندی ها!
  • 1393/7/17
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز با خبر شدیم که، سرویس اسکایپ تمایلی به پوشش تماس های تلفنی همراه و ثابت در کشور هند ندارد و قرار است کار اسکایپ در هند خاتمه یابد! در هند قوانینی وضع شده اند که طی آن ها تماس های تلفنی همراه و ثابت مبنی بر اینترنت مورد قبول قرار نخواهند گرفت و مجوز قانونی نخواهند داشت.

Skype

اسکایپ نیز برای هندی ها خط و نشان کشیده است و به این قانون واکنش نشان داده است. اسکایپ رسما اعلام نموده است که در تاریخ دهم ماه نوامبر میلادی سرویس تماس تلفنی اسکایپ کار خود را در هند تمام خواهد کرد!

جالب است بدانید که هنوز روزنه امیدی برای هندی ها باقی مانده است چرا که تماس Skype-to-Skype ( از اسکایپ به اسکایپ ) فعال باقی خواهد ماند. اسکایپ همچنین اعلام داشته است که تماس های دریافتی ای که از خارج خاک هند می باشند قطع نخواهند شد.

شایان ذکر است که مشتریان در هند قادر خواهند بود تا با حساب کاربری اعتباری به وسیله  اسکایپ و WiFi برای تماس اقدام نمایند. حال باید منتظر بود و دید که در واکنش به این قانون وضع شده در هند، پس از اسکایپ سرویس هایی چون  Viber، Google Hangouts و WhatsApp نیز به فعالیت خود در هندوستان پایان می دهند یا خیر.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *