رزرواسیون تور و هتل در سراسر جهان به سادگی چند کلیک

رزرواسیون تور و هتل در سراسر جهان به سادگی چند کلیک
  • 1393/9/24
  • E. hikayesi
  • 2

صنعت تور و گردشگری یکی از صنایعی است که می تواند به عنوان شاخصه های پیشرفت و توسعه در یک منطقه در نظر گرفت. با ورود فناوری های نوین و تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت به جای جای زندگی امروزه، تلفیق گردشگری و فناوری اطلاعات هم دور از ذهن نیست و حتی می توان گردشگران و سازمان های گردشگری را یکی از استفاده کنندگان اصلی زیرساخت های اینترنتی دانست.

در این بخش به معرفی یک سیستم رزرواسیون آنلاین و امکانات موجود در این سیستم می پردازیم:

 پشت میز خود نشسته اید، وارد سایت می شوید، اطلاعات کاملی از مناطق دیدنی، جاذبه های توریستی، آداب و رسوم ملت ها، نرخ هتل ها، زمان رفت و برگشت هواپیماها، نرخ بلیط و سایر هزینه های سفر خود را به راحتی بررسی می کنید. حتی می توانید اقدام به رزرواسیون هتل دلخواه خود در شهر مورد علاقه خود کنید. همه این امکانات و ده ها ویژگی جالب دیگر در سایت الی گشت.

وب سایت جدید الی گشت، با شعار anywhere to anywhere ، این امکان را به شما می دهد که به راحتی چند کلیک هتل و پرواز خود را از بین ۲۰۰ هزار هتل موجود و ۹۰۰ ایرلاین در سراسر دنیا انتخاب و رزرو نمایید.

قیمت پایین، وجود تنوع بسیار زیاد، کیفیت بالای موارد پیشنهادی سایت و از همه مهم تر آنلاین بودن همه خدمات از ویژگی های سیستم رزرواسیون جدید الی گشت است.

شاید یکی از بزرگترین دغدغه های مسافران و گردشگران در شروع یک سفر، انتخاب هتل، پرواز و حتی مسیر بهینه تر و البته مورد پسند تر است. اینکه شما با بودجه ای که در اختیار دارید بتوانید تعداد انتخاب های بیشتری داشته باشید و یا اینکه از کیفیت بالاتری در پرواز و هتل برخوردار باشید، امتیاز ویژه ای است که می تواند هر گردشگری را مجذوب کند. سیستم رزرواسیون الی گشت با یکپارچگی و ارتباط قوی بین برترین سیستم های رزرو و توزیع جهانی (GDS)، و همچنین تعامل فوق العاده با ایرلاین ها و هتل های معتبر دنیا، توانسته است طیف وسیعی از مسیرهای پروازی و تورهای گردشگری را با کمترین قیمت به متقاضیان پیشنهاد دهد.

2

درادامه به معرفی بخش هایی از سیستم رزرواسیون آنلاین می پردازیم:

  • وجود تنوع زیاد در مسیرهای پروازی بین المللی

انتخاب ساعت پرواز، نوع هواپیما و مسیر پرواز می تواند به جذابیت های یک سفر اضافه کند. اینکه شما مجبور باشید فقط از یک مسیر، در یک زمان مشخص و یک هواپیما سفر خود را آغاز کنید احساس خوشایندی را به همراه ندارد. در عوض اگر بتوانید از لیست متعدد پروازهای چارتری و یا پروازهای عادی مسیر، ساعت و هواپیمای مورد نظر خود را انتخاب کنید می تواند بسیار جذاب باشد. الی گشت، از بین حدود ۹۰۰ ایرلاین معتبر جهانی دست مسافر را در انتخاب و رزرو پرواز خود کاملا باز گذاشته است. از ایرالاین های داخلی ، ماهان به این سیستم متصل شده است و به زودی سایر شرکت ها هم به لیست ایرلاین ها اضافه خواهند شد.

خرید بلیط در این سیستم به راحتی و در قسمت پروازها میسر است. در این بخش با وارد کردن سه حرف اول مبدا و مقصد پروازهای مختلف نمایش داده می شود:

 

 3

شاید شما جزو افرادی باشید که اقامت در یک کلبه کوهستانی و یا جنگلی را به لوکس ترین هتل با امکانات VIP ترجیح می دهید و یا اینکه علاقه دارید مسافرت خود را در یک هتل ۵ ستاره فوق العاده سپری کنید. در هر صورت وجود ۲۰۰ هزار هتل و اقامتگاه از ۱۲۰۰۰ شهر در سراسر دنیا این امکان را به شما می دهد که با هر سلیقه ای بتوانید محل اقامت خود را با کمترین قیمت رزرو کرده و از مسافرت خود لذت ببرید.

در سیستم رزرواسیون الی گشت پس از انتخاب هتل، اتاق، تعداد تخت و سرویس های مورد نظر می توانید با پرداخت ریالی هزینه به صورت آنلاین محل اقامت خود را رزرو کنید

5

6

  • هتل و پرواز را با هم رزرو کنید

از ویژگی های خوب این سیستم امکان رزرو هتل و بلیط هواپیما به صورت همزمان ترکیبی است. یعنی علاوه بر اینکه می توانید فقط پرواز خود را و یا فقط هتل خود را در این سیستم و به صورت مجزا رزرو کنید، این امکان وجود دارد که در همان زمان و به همان سادگی هم هتل و هم پرواز و حتی سرویس های دیگری را نیز انتخاب کنید. تهیه ویزای مقصد، تانسفر فرودگاهی، گست های شهری، بیمه مسافرتی، مترجم و … از خدماتی است که می توانید در این سیستم به راحتی از آن بهره مند شوید.

7

8

9

  • با پکیج های تور مسافرت کنید

الی گشت با وجود سابقه خوبی که در ارائه خدمات به گردشگران دارد، توانسته است پکیج های تور ویژه ای را طراحی کند که از نظر قیمت، کیفیت و سرویس های مختلف نیازهای مسافر را به خوبی پاسخ دهد. در این سیستم با چارتر کردن پروازها، و هماهنگی مستقیم با هتل ها مسافران با آسودگی خاط از سفر خود لذت می برند.

10

11

سایت الی گشت علاوه بر امکان رزرواسیون امکانات دیگری مانند نشریه الکترونیکی دارد که اطلاعات خوبی در زمینه گردشگری به علاقمندان می دهد:

13

 همیشه به گشت با الی گشت…

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. همیشه دوست داشتم خودم این طوری سفر کنم تا اینکه برم یه آژانسو از انتخاب های محدودشون تورمو انتخاب کنم…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *