ZTE Blade V2 یک گوشی ۶۴ بیتی ارزان

ZTE Blade V2 یک گوشی ۶۴ بیتی ارزان
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

ZTE یک تلفن هوشمند جدید ۶۴ بیتی جدید معرفی کرده که از سری Blade این شرکت است و اینبار شبیه به یک آیفون ۶ نیست! نام این دستگاه ZTE Blade V2 است و از نظر طراحی و مشخصات فنی شما را شگفت زده نخواهد کرد و این همان دلیل ارزان بودن این دستگاه است.

بنظر میرسد این محصول یک نسخه بهبود یافته از Blade Vec 4G است که در سال گذشته معرفی شد. یکی از بهبودهای قابل توجه اعمال شده در تلفن هوشمند مورد بحث استفاده از پردانده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ است که قبلا از اسنپدراگون ۴۰۰ در مدل قدیمی استفاده شده  بود. همچنین در جلو دسگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به جا اجازه می دهد تصاویر سلفی قابل قبولی ثبت کنید. همچنین باتری کمی نسبت به قبل بزرگتر شده و با ۱۰۰ میلی آمپر افزایش به ۲۴۰۰ میلی آمپر رسیده است.

تلفن هوشمند ZTE Blade V2 اندروید کیت کت را اجرا می کند و از صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می برد. بعلاوه از بلوتوث نسخه ۴ و شبکه های پرسرعت LtE پشتیبانی می نماید. دوربین پشتی دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که یک فلاش LED آن را همراهی می کند. حافظه رم پردازشی این محصول یک گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده.

هنوز مشخص نشده که این محصول چه زمانی عرضه خواهد شد ولی با توجه به ویدئو تبلیغاتی ZTE Blade V2 احتمالا به صورت بین المللی عرضه خواهد شد.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *