سیمای همراه؛ اپلیکیشن تلویزیون و رادیوی آنلاین رایگان برای دستگاه اندرویدی شما

سیمای همراه؛ اپلیکیشن تلویزیون و رادیوی آنلاین رایگان برای دستگاه اندرویدی شما
  • 1393/11/8
  • مجتبی
  • 0

تا به حال به این فکر کرده اید که از طریق تلفن هوشمند اندرویدی خود بتوانید به تماشای تلویزیون یا گوش دادن به رادیو مشغول شوید؟ امروزه با توسعه سیستم عامل های مختلف تلفن های هوشمند ابزارها و اپلیکیشن های گوناگون باعث شده اند که کاربردها بسیار زیادی را در این محصولات شاهد باشیم.

سیمای همراه نام یک اپلیکیشن ایرانی باسابقه در بخش تلویزیون و رادیو است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به تماشای ۷۴ شبکه تلویزیونی ایرانی سراسری، دیجیتال، برون مرزی، استانی، اینترنتی، مذهبی و نیز ۶۳ کانال رادیویی دسترسی رایگان داشته باشید.

حتی میتوانید تمامی برنامه های زمانبندی شده شبکه های تلویزیونی و رادیویی را مشاهده کنید که در حال حاضر سیمای همراه برنامه های ۵۱ شبکه تلویزیونی و ۴۷ شبکه رادیویی را پوشش می دهد. پس از انتخاب شبکه مورد نظر خود می توانید براحتی آنها را مشاهده کرده یابه انها گوش فرا دهید. بر اساس نوع سرعت اتصالتان به اینترنت امکان تغییر کیفیت پخش وجود دارد که این یکی از مزایای بسیار مهم اپلیکیشن مورد بحث است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

اگر به برخی از کانال ها علاقه بیشتری داشته و به آنها بیشتر سر می زنید امکان قرار دادن ویجت دسترسی مستقیم به شبکه های دلخواه شما نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است. یکی دیگر از قابلیت های سیمای همراه، داشتن اطلاعات کامل در مورد فرکانس هر کدام از شبکه های موجود است. اگر به دنبال برنامه ای خاص می گردید ولی نمی دانید چه زمانی یا از چه شبکه ای پخش شده اصلا نگران نباشید چرا که با بخش جستجوی بسیار قدرتمند این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا در لین کلیه برنامه های موجود جستجو نمایید.

نسه های بروز اپلیکیشن یاد شده به صورت خودکار به کاربران توصیه می گردد تا از امکانات جدید در سریع ترین زمان ممکن بتوانند بهره ببرند. در هنگام ورود به بخش پخش هر برنامه می توانید آن را از طریق اپلیکیشن های دیگر با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین پشتیبانی کامل از تمامی دستگاه ها حتی انها که زبان فارسی ندارند یکی دیگر از مزایای سیمای همراه است. این اپلیکیشن قابل اجرا بر روی اندروید ۲/۱ به بالاست. همچنین برای پخش آنلاین شبکه ها باید از قبل یکی از اپلیکیشن های MxPlayer یا Vplayer را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب نمایید. برای دانلود اپلیکیشن سیمای همراه از ایران اپز بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

noskhe-android-w13

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *