روزنگار؛ از مادربوردهای جدید گیگابایت تا بررسی LG G Flex 2

روزنگار؛ از مادربوردهای جدید گیگابایت تا بررسی LG G Flex 2
  • 1393/11/9
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.


رونمایی گیگابایت ازمادربورد G1.Sniper B6

Gigabyte-G1.Sniper-B6-600x400

گیگابایت را همه از قدیم تا کنون به خاطر تولید مادربرهای با کیفیتش می شناسیم. حالا نسل جدید از مادربورد های این شرکت با نام G1.Sniper B6 تولید شده که با قالب ATX و برپایه چیپ پردازنده Intel B85 است. همچنین با آنکه در اکثر مادربرد های ساخته شده توجهی به ظاهر نمیگردد در این محصول، گیگابایت به ظاهر نیز پرداخته و شکل آن را واقعا زیبا از آب در آورده است.


خبرهای مهم وزیر ارتباطات: راه اندازی ۲ موتور جستجوی ملی در دهه فجر و موفقیت ۸۳ درصدی فیلترینگ اینستاگرام+خبرهای نوید بخش دیگر

734384

به گزارش گویا آی تی به نقل از خبرگزاری مهر، روز سه شنبه محمود واعظی وزیر ارتباطات در حضور خبرنگاران و در حاشیه مراسم راه‌اندازی ترانزیت ارتباطی کشور عراق گفت: فاز دوم فیلترینگ هوشمند با راه اندازی ۲ نرم افزار هوشمند بر روی سایر شبکه های اجتماعی اجرایی می شود. برای مشاهده متن کامل این مطلب بر روی تصوی یا لینک آن کلیک کنید.


تلفن هوشمند Galaxy J1 اولین مدل سری J سامسونگ رسما معرفی شد

444

سامسونگ که چند سال است حسابی در بازارهای تلفن های هوشمند جا افتاده اکنون باز هم در حال تولید سری ها و مدل های جدیدی از تلفن های هوشمند است. پس از ارائه سری فلزی گلکسی A و گلکسی E، حالا نوبت به سری J رسیده که امروز اولین دستگاه این خانواده‌ی جدید رسما توسط سامسونگ معرفی شد. این محصول Galaxy J1 نام دارد. برای مشاهده متن کامل این مطلب بر روی تصوی یا لینک آن کلیک کنید.


با Safeti دستگاه امنیت شخصی آشنا شوید

safeti-640x547

امنیت امنیت و باز هم امنیت! اما این معقوله فقط مختص دنیای مجازی نمی شود. Safeti دستگاهی برای ایمنی شخصی افراد است که مجهز به یک جی پی اس بوده وقادر به برقرای تماس های اضطراری است. اگر شما در جایی قرار گرفتید و احساس خطر کردید کافیست از این محصول استفاده کنید تا فورا با پلیس تماس گرفته شود و محل شما نیز مشخص گردد. برای مشاهده متن کامل این مطلب بر روی تصوی یا لینک آن کلیک کنید.


بررسی تخصصی تلفن هوشمند Microsoft Lumia 535

1

تلفن هوشمند ویندوزفونی لومیا ۵۳۵ یکی از دستگاه های رده پایین جدید مایکروسافت از که دیگر نام نوکیا بر روی آن وحود ندارد و از برند مایکروسافت در این محصول استفاده شده. در این مطلب به برریس تخصصی و بسیار عمیق تمام بخش های این گوشی پرداخته ایم تا اگر قصد خرید آن را داشتید، از همین حالا با تمامی مزایا و معایب لومیا ۵۳۵ آشنا شوید. این نقد و بررسی در بیش از ۲۰۰۰ کلمه نوشته شده که نشان از توصیف و توضیح کامل در مورد آن دارد. برای مطالعه کامل ای بررسی بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.


بررسی تخصصی تلفن هوشمند LG G Flex 2

امروز در گویا آی تی پس از بررسی لومیا ۵۳۵ به سراغ بررسی تلفن هوشمندی اندرویدی رفتیم که به تازگی توسط ال جی معرفی شده. در این مطلب نیز به نقد ویژگی ها و امکانات و تمامی مزایا و معایب تلفن هوشمند LG G Flex 2 رفته ایم تا با آن به صورت کامل و جامع آشنا شوید. بخشی از متن این بررسی : «این اولین گوشی هوشمندی بود که از آخرین  Qualcomm SoC بهره می برد که پردازنده آن ۶۴ بیتی ۸ هسته ای Snapdragon 810 2 GHz نیز می باشد. مجهز به سیستم عامل اندروید ۵.۰ و پردازشگر گرافیکی Qualcomm Adreno 430 است.»  برای مشاهده کامل این مطلب بر روی تصویر یا لینک آن کلیک کنید.


در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز در گویا آی تی را مشاهده کنید.

Meizu با تولید چند گجت مختلف به بازار خانه های هوشمند وارد شد

The Witcher 3 از افت گرافیکی رنج نمی برد

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دایرکت ایکس ۱۲ را فعال کرد

مشخصات و تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند HTC One M9 توسط evleaks

کوالکام یکی از بزرگترین مشتریانش را از دست خواهد داد! آیا پای گلکسی اس ۶ در میان است؟

دیگر نگران فراموش کردن رمز های خود نباشید؛ معرفی ۳ اپلیکیشن مدیریت رمز

اپلیکیشن مدیریت ایمیل Outlook سرانجام برای ios عرضه شد

حرکت ماشین چاپ شده با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت

آیفون ۶ در حال اجرای نسخه آزمایشی iOS 9 مورد بنچمارک قرار گرفت

ورزش نگار؛ از کنار رفتن مکوندی تا برنامه بازی های لیگ برتر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *