Chromecast گوگل در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۰ میلیون واحد فروش داشته است

Chromecast گوگل در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۰ میلیون واحد فروش داشته است
  • 1393/11/16
  • مجتبی
  • 2

از آنجا که کار کردن با استریمر HDMI کروم کست گوگل بسیار آسان است و قیمت ارزانی هم دارد، تعجبی نیست که ببینیم این محصول به یک کالای موفق تبدیل شده. این گجت کوچک می تواند براحی تلویزیون شما را هوشمند کند. امروز اولین خبر از موفقیت Chromecast در سال گذشته میلادی منتشر شده.

این اولین باری است که گوگل اقدام به انتشار اعداد و ارقام و آمار فروش خود نموده است. بر اساس گزارشی که از کره جنوبی ارسال شده، غول دنیای جستجوگرها، توانسته در سال ۲۰۱۴ جمعا بیش از ۱۰ میلیون کروم کست را بفروش برساند.

این میزان فروش اساسا یک موفقیت خوب برای گوگل محسوب می شود و نیز نکته مثبت دیگر آنجاست که گوگل خود آمار واقعی فروش محصول مورد بحث را منتشر کرده است. کروم کست در حال حاضر بیش از ۳۵۰ اپلیکیشن را پشتیبانی می کند و نیز بیش از ۶۰۰۰ توسعه دهنده از سوی گوگل برای کار بر روی ۱۰ هزار اپلیکیشن اندروید و ios و نیز کروم، به خدمت گرفته شده اند.

بنابر این می توان انتظار داشت در آینده خیلی نزدیک، استریمر کروم کست گوگل باز هم به موفقیت های بیشتر و بزرگتری دست یابد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. چروم‌کَست گوگل، یک پایه کوچک است که به تلویزیون شما متصل می گردد. این پایه درون یک پورت HDMI وصل می شود و در عین حال به یک کابل مجزا به منظور شارژ شدن از طریق یک پورت USB بر روی تلویزیون شما، یا در صورت فقدان، به یک پریز برق نیاز دارد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *