اولین تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اوبونتو با نام BQ Aquaris E4.5 هفته آینده معرفی می شود

اولین تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اوبونتو با نام BQ Aquaris E4.5 هفته آینده معرفی می شود
  • 1393/11/18
  • مجتبی
  • 1

ظاهرا نمونه های مفهومی از تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اوبونتو موبایل دارد رنگ حقیقت به خود می گیرد. بعد از اینکه کمپین اوبنونتو اج با شکست مواجه شد، شرکت Canonical که توسعه سیستم عامل اوبونتو را در دست دارد، به سراغ همکاران تجاری‌ای رفت که در بخش تولید تلفن های همراه فعالیت می کنند تا بتواند نرم افزار خود را به دست مشتریان برساند.

حالا خبر رسیده که بزودی زود، شاهد معرفی اولین تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اوبونتو خواهیم بود. در واقع این اتفاق قرار است هفته آتی رخ دهد خواه آن را باور کنید یا نه. این محصول امکان دارد در رده هر نوع از موبایل ها قرار بگیرد اما قطعا یک پرچمدار نخواهد بود.

مدل اوبونتویی تلفن هشومند BQ Aquaris E4.5 دقیقا با همان مشخصات سخت افزاری مدل کنونی اندرویدی آن عرضه خواهد شد. صفحه نمایش محصول مورد بحث ۴/۵ اینجی است و رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل را ارائه می دهد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد که فلاش LED دوگانه نیز در کنارش قرار گرفته و در جلو هم از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می گیرد. مغز متفکر این گوشی پردازنده ساخت مدیا تک و ۴ هسته ای است که هر هسته آن بر روی فرکانس کاری ۱/۳ گیگاهرتز تنظیم شده و هر ۴ هسته از نوع Cortex-A7 هستند. حافظه رم پردازشی تلفن هوشمد مورد اشاره یک گیگاباید و حافظه داخلی ذخیره سازی آن ۸ گیابایت در نظر گرفته شده و نیز از دو سیمکارت پشتیبانی می کند.

نحوه فروش مدل اوبونتویی Aquaris E4.5 توسط شرکت BQ به صورت آنلاین و سریع خواهد بود که این روزها در بین شرکت های مختلف مرسوم شده. اولین فروش سریع این محصول هفته آننده خواهد بود. همانطور که گفتیم شرکت های زیادی از این استراتژی برای فروش دستگاه های خود استفاده می کنند که یکی از مهمترین آنها شیائومی است. نکته مهم این است که تلفن هوشمند مورد بحث فقط در اروپا عرضه می گردد.

نسخه بدون قرار داد و آنلاک شده گوشی مورد اشاره، ۱۹۲ دلار قیمت گذاری شد است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. طرح جالبی نداره صفحه شم نسبت به بدنش خیلی کوچک من غیرازاینکه به کیفیت وکارایی گوشیی اهمیت میدم به ظاهرگوشی هم اهمیت میدم البته خیلی ها هستن که سلیقه شون اینجوره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *