اولین گوشی هوشمند اوبونتو در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار گرفت

اولین گوشی هوشمند اوبونتو در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار گرفت
  • 1394/5/19
  • مبين
  • 1

اولین گوشی هوشمند اوبونتو جهان ساخته شده توسط یکی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند اسپانیایی با نام BQ در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار گرفته است. این گوشی ۶ ماه پس از ساخت در اروپا قرار می گیرد.

گوشی هوشمند Aquarius E5 در سطح متوسطه قرار دارد و یکی از دستگاه های مقرون به صرفه است. صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ ۷۲۰p است و قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته ای MediaTek با سنجش زمان ۱٫۷GHz و رم ۱ گیگابایتی تامین می شود به عالوه حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و قیمت  ۱۹۹٫۹۰ یورو برابر با ۲۱۹ دلار آمریکا است.

ubuntu-phone-bq

 

علاوه بر این نسخه کوچک تر دستگاه نیز وجود دارد که اندازه صفحه نمایش آن ۴٫۵ اینچی qHD با وضوح ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل است که قیمت آن به نرخ اروپا ۱۶۹٫۹۰ یورو و به نرخ دلار آمریکا ۱۸۶ دلار است.

اگر شما یکی از مشتاقان برای خرید گوشی هوشمند با قیکت کم هستید پیشنهاد می شود که گوشی هوشمند اونبوتو را امتحان کنید. این گوشی هشومند در حال حاضر توسط اوپراتورهای AT&T و T-Mobile آمریکا در دسترس قرار گرفته است که قابلیت اتصال به LTE را ندارد و همچنین از HSPA+ پشتیبانی نمی کند.

گوشی هوشمند اوبونتو  به خوبی با وای فای اتصال برقرار می کند و در استفاده از شبکه هیا اجتماعی و همچنین پخش فیلم هیا یوتیوب مشکلی نخواهد داشت. شرکت Meizu قرار است که به زودی یک گوشی هشومند با سیستم عامل اوبونتو را در ایلات متحده آمریکا توسط اوپراتورهای AT&T و T-Mobile با شبکه ۴G عرضه کند اما متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی درباره تاریخ آن منتشر نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *