در سال گذشته فقط ۷۲۰ هزار دستگاه با اندروید پوشیدنی بفروش رسیده است

در سال گذشته فقط ۷۲۰ هزار دستگاه با اندروید پوشیدنی بفروش رسیده است
  • 1393/11/23
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که دوست دارید بفهمید دستگاه های مجهز به پلتفرم اندروید ور، چه میزان فروش داشته اند، باید بگوییم نباید انتظار رقم بالایی را داشته باشید. بر اساس تحلیل های Canalys  در سال ۲۰۱۴ فقط ۷۲۰ هزار ساعت هوشمند بفروش رسیده که از سیستم عامل Android Wear در آنها استفاده شده.

بر اساس اعلام برخی از منابع این میزان بنظر زیاد نمیرسد و این در حالیست که کل ابزارهای پوشیدی از تمامی شرکت ها ۴/۶ میلیارد واحد بوده که در سال گذشته بفروش رسیده اند. اگر نگاهی به چشم انداز آمار و ارقام اندروید پوشیدنی بیاندازیم، باید گفت شرکت Pebble اخیرا اعلام نموده که در سال گذشته میلادی و تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ توانسته بیش از یک میلیون ساعت هوشمند را بفروش برساند، اما این اعداد مربوط به بیش از یک سال هستند و اندروید پوشیدنی تابستان قبل در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار گرفت.

در بخش ساعت های هوشمندی که از سیستم عامل پوشیدنی گوگل بهره می برند، Moto 360 از موتورولا، بهترین مدل از نظر تعداد فروش است. حتی فروش این محصول در ماه های اخیر هم بالا بوده است. اگر نگاهی به مچ بند های هوشمند در بازار بیاندازیم هم سامسونگ حرف اول را میزد. این شرکت در ۱۴ ماه توانسته ۶ مدل دستگاه را ارائه کند. شیائومی هم اخیرا توانسته بیش از یک میلیون واحد از دستبند Mi band را بفروش برساند، و بخش زیادی از این فروش را به دلیل قیمت بسیار خوب و اقتصادی اش داشته. در بخش مچ بندهای معمولی در واقع شیائومی یکه تازی می کند.

بر اساس گزارشات گذشته، اپل پس از ورود و عرضه ساعت هوشمند خود بخش بزرگی از بازار را تصاحب خواهد کرد. قرار است این محصول در ماه اپریل به بازارها عرضه گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *