تماس صوتی برای برخی از کاربران بلک بری 10 نیز فعال شد

تماس صوتی برای برخی از کاربران بلک بری 10 نیز فعال شد
  • 1393/11/26
  • حمید مداحی
  • 0

اضافه شدن قابلیت تماس صوتی در واتز اپ دیگر یک پروژه مخفی و سری نیست. بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان در حال افزودن این قابلیت به برنامه خود هستند. واتز اپ هم که دوست ندارد جایگاه خود را در بین اپلیکیشن های پیام رسان از دست ندهد  در حال افزودن این قابلیت می باشد. تماس صوتی ویژگی است که همه کاربران قطعا انتظار آن را می کشند اما این انتظار کی به واقعیت تبدیل می شود؟

پیش از این ماه گزارشاتی از کاربران اندروید دریافت شد که این قابلیت برای آن ها فعال گردید. حال بر اساس گزارش سایت کراک بری (crackberry) سرویسی شبیه تماس صوتی برای برخی از کاربران بلک بری 10 فعال شده و در حال تست می باشد.

این قابلیت برای نسخه بتای این اپلیکیشن گزارش شده است و بایستی شما نسخه نرم افزار خود را به آخرین ورژن بروز رسانی کنید. با این قابلیت شما می توانید با اشخاصی که این نسخه و قابلیت را دارند تماس برقرار کنید.

بر اساس گزارش های رسیده برخی به صحت و درستی کارکرد این قابلیت اشاره می کنند و البته برخی نیز ادعا می کنند این ویژگی جدید به خوبی کار نمی کند یا اصلا کار نمی کند.

در هر صورت ما فقط می توانیم این قابلیت ها و نحوه کارکرد آن را به صورت ذهنی تصور کنیم. به زودی نسخه جدید اپلیکیشن واتز اپ با قابلیت های جدید بعد از انجام تست های لازم ارائه می شود.

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *