ورزش‌نگار ؛‌برکناری درخشان/ اعزام نویدکیا برای درمان به آلمان و بیشتر

ورزش‌نگار ؛‌برکناری درخشان/ اعزام نویدکیا برای درمان به آلمان و بیشتر
  • 1393/11/27
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

شمارش معکوس برای برکناری حمید درخشان یا …؟

۷۸۴۶۸۱ (۱)

ظاهرا هنوز ماجرای سرمربی پرسپولیس دنباله دارد! دیروز در ورزش نگار برایتان از احتمال استخدام برانکو گفتیم. شاید حمید درخشان روزی که به پرسپولیس آمد رویاهایی در سر داشت که به هیچ وجه با واقعیاتی که اتفاق افتاد تناسبی نداشت. وی به روزهایی می اندیشید که محبوب دوباره سکوها شده و وقتی به استادیوم وارد می شود ، سکوها یک صدا با لقبی مانند حمید گواردیولا ، حمید سلطان یا هر شعار دیگری وی را تشویق کنند. وی به روزهایی در پرسپولیس می اندیشید که بتواند نام خود را در لیست مربیان محبوبی قرار دهد که تماشاگران در صورت نبودش نیز از وی یاد کنند ولی رویای حمید دیری نپایید که به کابوسی وحشتناک تبدیل شد. برای مطالعه متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

توقع مورینیو از هازارد برای گل زدن همانند مسی و رونالدو

eden-hazard-2070

خوزه مورینیو سرمربی فعلی چلسی توقع دارد ادن هازارد بلژیکی که در حال حاضر یکی از مهاجمان تیم برتر لیگ انگلستان یعنی چلسی است همانند کریستیانو رونالدو گلزنی کند. هازارد را می توان با توجه به عملکرد فوق العاده اش یکی از ستاره های دنیای فوتبال دانست. او طی ۲۵ بازی برای چلسی در این فصل، توانست ۹ را وارد دروازه حریف کند و چلسی را بیش از پیش در بین رقابیش قدرتمند نشان دهد. اما آمار گلزنی مسی و رونالدو اختلاف نسبتا زیادی با هازارد دارد. به طوری که مسی طی ۲۳ بازی برای بارسلونا ۲۶ گل و رونالدو طی ۲۰ بازی برای رئال مادرید ۲۸ گل به ثمر رساند. برای مطالعه متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

راکیتیچ:مسی با انجام تمام کارها به تیم کمک می کند

farhangnews_103983-295593-1417521527.jpg

دیشب در بازی بارسلونا و لوانته بار دیگر لیونل مسی برای تیمش هتریک کرد تا آنها با حساب ۵ بر صفر لوانته را شکست دهند. مسی با سه گلی که دیشب در این مسابقه به ثمر رساند به کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان نزدیک تر شد. این فوق ستاره با پاس گلی که در بازی دیشب به نیمار داد توانست رکورد پاس گل های لالیگا را که به نام لوئیز فیگو بود را به نام خودش کند. برای مطالعه متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

علاقه مندان به گزارشگری فوتبال بخوانند

gozareshgar-tv-595x330

طبق اعلام روابط عمومی شبکه سه ، مرحله اول آزمون گزارشگری فوتبال شبکه سه ، از امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه آغاز می شود. این مرحله از آزمون به صورت کتبی بوده تا بین ثبت نام کنندگان در این مسابقه افراد با اطلاعات قوی ورزشی انتخاب شود تا افراد انتخابی به مرحله بعدی صعود کنند. برای مطالعه متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

فغانی داور دیدار بنیادکار و الجزیره

foghani-sokhandan

به نقل از وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال علیرضا فغانی از داوران بین المللی کشورمان که تاکنون توانسته در جام جهانی و فینال جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ داوری کند در دیدار الجزیره و بنیادکار نیز قضاوت خواهد کرد. دیدار بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات جز رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ محسوب می شود که فردا برگزار خواهد شد. در این مسابقه علیرضا فغانی داور وسط و آقایان محمدرضا ابولفضلی ، رضا سخندان به عنوان کمک داور و حسن اکرمی به عنوان داور چهارم خواهند بود. برای مطالعه متن کامل این مطلب به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در اینجا به پایان مهمترین خبرهای ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش رسیدیم در زیر می توانید لینک سایر مطالب ورزشی امروز گویا ورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *