ورزش‌نگار ؛‌رونمایی رسمی از سامانه ۶۰۹۰/ کمک آلکنو به معروف و بیشتر

ورزش‌نگار ؛‌رونمایی رسمی از سامانه ۶۰۹۰/ کمک آلکنو به معروف و بیشتر
  • 1393/12/14
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

رونمایی رسمی از سامانه ۶۰۹۰

۱۳۹۳۱۰۰۵۰۰۰۰۶۷_PhotoA

سامانه اطلاع رسانی سازمان لیگ فوتبال با نام ۶۰۹۰، تنها سامانه رسمی اطلاع رسانی به اهالی فوتبال است. این سامانه مخابراتی وظیفه اطلاع رسانی پیامکی اخبار و رویدادهای فوتبال را به طرفداران فوتبال برعهده دارد. امروز با حضور آقایان مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ، شکوهی، نماینده همراه اول و علوی مدیر این سامانه جدید، مراسم رونمایی از اولین سامانه مخابراتی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه فرمایید.

پرداخت ۶۰% مبلغ قرارداد به بازیکنان ملوان

۱۳۹۳۱۱۱۹۱۰۳۳۵۶۶۸۰۴۶۹۶۳۰۳

در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان، مربی تیم ملوان بندر انزلی در خصوص بازی پیش روی گفت: سپاهان تیم شناخته شده و تیمی فرا ملی است. وی خبر داد: تیم ملوان تنها تیمی است که بازیکنانش بیش از ۶۰ درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند. از این بابت از مالک باشگاه تشکر ویژه ای می‌کنم. وی از هواداران ملوان خواست: من از هوادارن پرشور ملوان درخواست دارم تا در محل برگزاری بازی حاضر شوند و تیمشان را تشویق کنند. وی ادامه داد: طرفداران ملوان نمونه هستند و ما امروز بیش از هر دور دیگری به حمایت آنان نیازمندیم. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه فرمایید.

کمک آلکنو به معروف برای کسب امتیاز

۱۳۹۳۱۲۱۴۱۱۱۰۵۶۲۸۸۴۸۶۴۷۸۳ پس از کسب پیروزی تیم زنیت‌کازان برابر تیم هالک بانک ترکیه در رقابت‌های حذفی جام قهرمانان باشگاه‌ها اروپا، مربی تیم زنیت‌کازان در خصوص تیم و بازیکنانش به صحبت پرداخت و گفت: در بازی‌های پلی آف تنها برد مهم است و کیفیت بازی اهمیت چندانی ندارد اما نتیجه و کیفیت بازی امروز تیمم باعث خورسندی من شد اما با این حال ما تنها گام اول را برداشتیم و هنوز گام دیگری در خانه تیم ترکی داریم. باید بگویم که تیم هالک بانک بدون رهبر تیمش، اوسمانی خوانتوره‌نا یک تیم متفاوتی بود و این مسئله واضحی است که در نبود رهبر، هر تیمی متحمل آشفتگی و نتیجه سنگینی خواهد بود. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه فرمایید.

اعلام اسامی ناظران و داوران دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

No%20Name

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان جام زنده یاد حسین معدنی ،روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه آغاز می شود تا چهار تیم صعود کننده برای صعود به دیدار نهایی به مصاف یکدیگر بروند. بر همین اساس ، دور رفت این رقابت ها روز یکشنبه ( ۱۷ اسفندماه) با دو مسابقه در شهرهای تهران و ارومیه پیگیری خواهد شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه فرمایید.

تیم کشتی ایران جهت رقابت های جایزه بزرگ مجارستان راهی سمباتهی شد

۱fmh45ica3c1klgbi052

تیم انتخابی کشتی فرنگی کشورمان ایران جهت حضور و رقابت در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ مجارستان امروز صبح به این کشور سفر کرد . این دوره از مسابقات در شهر سمباتهی طی روز های شانزدهم الی هفدهم اسفند ماه جاری ، برگزار خواهد شد. کشتی گیران محمد علی گرایلی ، رامین طاهری ، پیام بویری ، علی زینتی رفاه و مجتبی کریم فر به ترتیب در اوزان ۶۶ ، ۷۱ ، ۷۵ ، ۸۰ و ۸۵ کیلوگرم در این رقابت ها کشتی خواهند گرفت. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه فرمایید.

در این لحظه به پایان ورز‌ش‌نگار امروز رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در وب سایت گویا ورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

  • مرزبان: استقلال خوزستان را شکست می دهیم
  • احتمال محرومیت سنگین سیسه و ایوانز
  • ویسی: بازی با پدیده یعنی زندگی یا سکته !
  • تاتنهام خواهان الکساندر لاکازت
  • آزادی جذب فوتبالیستان ژاپنی درلیگ ایران
  • ابراز ناامیدی بازیکن قرن والیبال دنیا از تیمش
  • اسکولز: احتمال دارد گیگز برای به انجام رساندن جاه طلبی هایش از یونایتد جدا شود
  • گزارش تمرینات امروز تیم پرسپولیس
  • فرکی:عده‌ای به دنبال منافع خود هستند اما ما نمی‌گذاریم

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *