ورزش‌نگار ؛ خداحافظی کورتانیدزه/ لیورپول و ۵ نکته ای که باید توجه کرد و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ خداحافظی کورتانیدزه/ لیورپول و ۵ نکته ای که باید توجه کرد و بیشتر
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

خداحافظی کورتانیدزه از دنیا کشتی

IMAGE635272896208719848

الدار کورتانیدزه را همه کشتی دوستان می شناسند. او نخستین قهرمانی خود را در رقابت های جهانی ۲۰۰۲ در تهران به دست آورد. حریف سابق رسول خادم و علیرضا حیدری، با دو مدال طلا، دو نقره و یکی مدال برنز جهان و دو مدال برنز المپیک به عنوان یکی از پرافتخار ترین کشتی گیران دنیا شناخته شده است.

لیورپول و ۵ نکته ای که باید توجه کرد

cotiniho

روز گذشته ، لیورپول در آنفیلد به مصاف منچسترسیتی رفت. آنها خسته از بازی بشیکتاش و ناراحت از حذف در لیگ اروپا به مصاف منچسترسیتی می رفتند و بسیاری از کارشناسان با توجه به این موارد و با توجه به برد پرگل من سیتی در لیگ برتر ، منتظر آتش بازی بازیکنان منچسترسیتی بودند که با یک برد پرگل لیورپول را شکست دهد ولی نتیجه طور دیگری رقم خورد و لیورپول با یک بازی حساب شده توانست با دو گل منچستر سیتی را شکست دهد.

مرد شماره ۴ تنیس جهان ، اینبار هم در اوپن قهرمان شد

۸۱۵۲۵۴۱۵-۶۳۰۸۰۹۷

معروف ترین تنیس باز دنیا ” رافائل نادال ” موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات اوپن آرژانتین شد . وی موفق به کسب امتیازهای ۶ بر ۴ و ۶ بر ۱ موفق به شکست خوآن موناکو شد .

بهروان : نمیتوان بازی ها را لغو کرد

http://gooyavarzesh.com/wp-content/uploads/2015/03/chaharlang9312118.jpg

غلامرضا بهروان در پایان نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ اعلام کرد : تیم امید از ما درخواست کردند مسابقات هفته بیست و سوم را کنسل کنیم . در اوایل سال با کی روش هم توافق کردیم اما هر روز یک برنامه جدید می آید . ما تمام تلاشمان را میکنیم که بتوانیم به آن ها کمک رسانی کنیم .

کسب جام قهرمانی لیگ برتر تکواندو توسط شهرداری ورامین

iritf..shahrdari.varamin_B_

طی اولین رقابت هفته ششم مرحله برگشت سیزدهم لیگ برتر ، امروز صبح تیم شهرداری ورامین به رقابت با تیم بانک شهر پرداخت که نتیجه ی این رقابت ۵ بر ۳ به نفع شهرداری ورامین شد . از همین رو طی این دیدار ها تیم تکواندو شهرداری ورامین موفق به پیروزی مقابل تیم های بانک شهر و جوانه شد و از همین رو نیز عنوان قهرمانی لیگ برتر این سری از مسابقات را توانست به خود اختصاص دهد .

در این لحظه به پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش‌نگار در گویا آی تی رسیدیم و خلاصه مهم ترین اخبار ورزشی روز که در گویا ورزش منتشر شده را خدمتتان ارائه کردیم. اما در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

تیم های برتر مرحله چهارم والیبال ساحلی معرفی شدند

البسه بازیکنان پرسپولیس با برند پیشین تهیه شد

هافبک تیم آلمان ممکن است تابستان به تیم لورکوزن برگردد

میرشفیعی ، بهترین اتفاق ۹۳ مسابقات قهرمانی بود

کارواخال: ما هنوز ۲ امتیاز جلو هستیم

انصراف تیم فوتبال بانوان استقلال از رقابتهای لیگ

مسابقات برون مرزی بانوان در ۳۷ رشته ی ورزشی

آقای خاص ، همان مورینیو کبیر است

فدراسیون کشتی رتبه بندی کشتی گیران را در سال فنی ۹۳-۹۲ اعلام کرد

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *